mitä teen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on varmasti uhmaikä tulossa kun ei se tule syliin enään ollenkaan! Eikä pidä kädestäkään kiinni, mennä toohottaa vai kovaa kyytiä ja huutaa että minä ite! Pullo sille kyllä kelpaa.
Kysyin jo anopiltakin neuvoa, käski vaan ymmärtämään ja tukemaan mutta mä olen sitä mieltä että jäähy saattaisi tehota paremmin? Pidänkö liian kovaa kuria? Ikää sillä on jo kohta 30.

Alkuperäinen kirjoittaja Amarela:
Meillä on varmasti uhmaikä tulossa kun ei se tule syliin enään ollenkaan! Eikä pidä kädestäkään kiinni, mennä toohottaa vai kovaa kyytiä ja huutaa että minä ite! Pullo sille kyllä kelpaa.
Kysyin jo anopiltakin neuvoa, käski vaan ymmärtämään ja tukemaan mutta mä olen sitä mieltä että jäähy saattaisi tehota paremmin? Pidänkö liian kovaa kuria? Ikää sillä on jo kohta 30.

Jäähyä kannattaa kyllä välillä käyttää, ei se liian kovaa kuria ole =)
Muistatko aina kehua kun käy vessassa itse (tai siis kai osaa käydä siellä omatoimisesti?! ) ja syö nätisti pöydän ääressä? Onhan se hyvä että haluaa tehdä itse, yleensä siitä tulee vaan sotkua mutta voi vähän rauhoittua kun huomaa että kehutaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja Amarela:

Jäähyä kannattaa kyllä välillä käyttää, ei se liian kovaa kuria ole =)
Muistatko aina kehua kun käy vessassa itse (tai siis kai osaa käydä siellä omatoimisesti?! ) ja syö nätisti pöydän ääressä? Onhan se hyvä että haluaa tehdä itse, yleensä siitä tulee vaan sotkua mutta voi vähän rauhoittua kun huomaa että kehutaan =)

No jaa, kyllähän se vessassa käy mutta usein menee kyllä koko touhu sotkemiseksi, ehkä olisi helpompi laittaa se takasin vaippoihin? Vai pitäskö vaan kehua yrityksestä ja moppaille lattioita? Vessan vetäminenkään ei aina meinaa sujua mutta ei kai voi olettaakaan että sen pikku kätönen ylettäisi niin korkealle :heart:
Hyvä ruokahalu sillä on muttei meinaa pysyä pöydän ääressä, aina karkailemassa sohvalle murustamaan ja katsomaan autoaiheisia ohjelmia! Karkkipäivissä on hankala pysyä kun se aina silmän välttäessä käy syömässä keksit ja muut niin ettei vieraille riitä. Kai tässä pitää lukko hommata ruokakaappiin.

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Kauppaan menosta, mulla on tapana jättää autoon odottamaan ja tehdä ostokset yksin, ei tarvitse kuunnella mankumista ja hoputtelua, suosittelen muillekin!

Matkapuhelinta kannattaa pitää mukana, sellainen viihdyttää sen aikaan kun kaupassa menee. jos taas on sellainen vaihe, että toinen haluaa välttämättä olla "avuksi", voihan myöntyä ja soittaa kassajonosta että tulisi sieltä autosta rahapussin kanssa kassalle 12. Toisellekin tulee sellainen olo, että on osallistunut ja on hyödyllinen.

meillä 25vee osoittaa mieltään huudattamalla televisiota :headwall:
tietää etten tykkää yhtään, mutta hän sai jonkun uhmakohtauksen ja on sit ollu tollanen. pitäiskö mun nyt huomioida sitä vai olla välinpitämätön? sen on niin pahalla päällä, että en jaksais mitään konflikteja :'( olen ihan neuvoton :'(
kukaan ei kertonut mulle miten hankalia nuo voi olla :xmas:

Yhteistyössä