Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Amarela:Meillä on varmasti uhmaikä tulossa kun ei se tule syliin enään ollenkaan! Eikä pidä kädestäkään kiinni, mennä toohottaa vai kovaa kyytiä ja huutaa että minä ite! Pullo sille kyllä kelpaa.
Kysyin jo anopiltakin neuvoa, käski vaan ymmärtämään ja tukemaan mutta mä olen sitä mieltä että jäähy saattaisi tehota paremmin? Pidänkö liian kovaa kuria? Ikää sillä on jo kohta 30.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja Amarela:Meillä on varmasti uhmaikä tulossa kun ei se tule syliin enään ollenkaan! Eikä pidä kädestäkään kiinni, mennä toohottaa vai kovaa kyytiä ja huutaa että minä ite! Pullo sille kyllä kelpaa.
Kysyin jo anopiltakin neuvoa, käski vaan ymmärtämään ja tukemaan mutta mä olen sitä mieltä että jäähy saattaisi tehota paremmin? Pidänkö liian kovaa kuria? Ikää sillä on jo kohta 30.
Jäähyä kannattaa kyllä välillä käyttää, ei se liian kovaa kuria ole =)
Muistatko aina kehua kun käy vessassa itse (tai siis kai osaa käydä siellä omatoimisesti?! ) ja syö nätisti pöydän ääressä? Onhan se hyvä että haluaa tehdä itse, yleensä siitä tulee vaan sotkua mutta voi vähän rauhoittua kun huomaa että kehutaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Kauppaan menosta, mulla on tapana jättää autoon odottamaan ja tehdä ostokset yksin, ei tarvitse kuunnella mankumista ja hoputtelua, suosittelen muillekin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hei , meillä tepsii noihin univaikeuksiin tissitelyn jälkeen sellainen kädellä heijaaminen siitä jalkovälistä. Nukahtaa tosi hyvin, ja yleensä ei paljon unia enää nää.