Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aikuinen Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aikuinen Nainen

Vieras
Erosin muutama vuosi sitten ex-miehestäni. Nyt olen tavannut uuden miehen, joka on aivan ihana kumppani minulle ja hänellä on myös aivan ihanat vanhemmat. Mutta hänen sisaruksensa ovat kamalat. Yksi hänen veljistään on ilmeisesti jollain tapaa kehitysvammainen ja autistinen nörtti ja sitäpaitsi tämä on ruma, lyhyt ja todella lihava. Hänen toinen veljensä on alkoholisoitunut mielenterveyspotilas ja hänen ainoa sisarensa on lesbo, joka on todella lapsellinen. Tämä sisko on jo reilusti yli 30 vuotias mutta käyttäytyy kuin mikäkin teini, kiroilee ja sekoilee. Mitä teen?

Sinun olisi pitänyt tietenkin ennen kyseiseen mieheen rakastumista ottaa selville että onko kyseisellä miehellä vain täysin normaaleja sisaruksia jos et pysty hyväksymään sitä, että jollain voi olla sisarus, joka voi olla esimerkiksi vammainen, alkoholisti tai lesbo.

Oikeasti tämän nykyisen mieheni sisarukset ovat ihan kamalia! Kun olin hänen kanssaan jouluaattona hänen vanhempiensa luona, niin siellä oli se hänen vammainen veli ja lesbo sisko. Se vammainen veli (joka sentään on melkein 30-vuotias) roikotti koko ajan mukanaan jotain ihme vauvanukkea ja lässytti kuinka se nukke on hänen vauvansa ja ruikutti koko ajan sitä kuinka hänellä on flunssa ja että kenelläkään ei voi olla kamalampaa kuin hänellä ja se lesbo sisko hoki vain koko ajan vittua, perkelettä, saatanaa ja muita kirosanoja. Sitten nämä vammainen veli ja lesbo sisko tappelivat myös koko ajan kun se veli hoki sille siskolleen, että "Ei saa kiroilla" ja se sisko huusi sille veljelle, että "Pidä sinä vitun palikka huoli omista asioistasi"!!