Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 20 vuotta nuorempi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

20 vuotta nuorempi

Vieras
Olen niin ihastunut varattuun vanhempaan mieheen, etten tiedä mitenpäin olisin.
Haluaisin niin kovasti mennä puhumaan hänelle ja unissani jo seurustelemmekin :)Tänään näin hänet lastensa kanssa kaupassa ja "sattumalta" olin samoilla hyllyillä hänen kanssaan muutaman kerran, hän on niin karismaattinen, rento ja itsevarma, voi huokaus mikä komistus.
Haluaisin mennä kysymään häneltä onko hänen liittonsa onnellinen, koska en juuri koskaan näe häntä vaimonsa kanssa missään, voinko mennä, vai aiheutanko vain harmia heille jos kysyn?
Asumme pienellä paikkakunnalla ja mietin jo kuinka juorut lähtevät liikkeelle jos joku saa tietää ihastuksestani, mutta en välitä siitäkään kohta koska hän on niin ihana!!!
Kertokaa kokemuksianne, jos olette olleet samassa tilanteessa ja kuinka kävi!

Juu ei varattuja mennä vokottelemaan. Ja voi olla että saisit vain huvittuneet naurut, hän luultavasti ajattelee sua vain pikkutyttönä jos ajattelee ollenkaan. Riippuu tietysti minkäikäisiä olette, mutta jos ootte vaikka 20 ja 40 niin se tuskin kiinnostuis susta millään vaikka olisikin vapaa.

Tätä on jatkunut jo vuoden ja tunteet vaan voimistuu, jos nauraisi minulle tuskin edes välittäisin, olisimpahan kysynyt.
Voi tietysti olla kaikkien kannalta parempi olla hiljaa( paitsi minun)
Ja olen itse 23 mies on mielestäni jo yli 40, mutta eikös ikä ole vain numeroita

Tottakai kielletty hedelmä houkuttaa.. Varmasti tuntemukset voimistuvatkin jos niitä tieten tahtoen ruokit. Jollet edes tunne miestä lähemmin, ei ne tunteet voi mielestäni olla aitoja, lähinnä sellaista "jännittävää fantasiointia".. Edelleen neuvo: unohda, ja jatkaa elämääsi.

Ei, ikä ei ole vain numeroita. Ja arvomaailmastasi sekä lapsellisuudestasi kertoo jo tuo että harkitset hänen ahdisteluaan. Anna olla ja mene eteenpäin elämässäsi. Kannattanee selvittää mikä pakkomielteesi taustalla on. Huono isäsuhde?

Yhteistyössä