mitä teen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana!!

Vieras
mitä teen? olin viime yönä ravintolassa. olen ollut naimisissa vajaa 5v enkä ole koskaan pettänyt. nyt tuntuu että se oikea tuli vastaan mutta hän on 3 lapsen naimisissa oleva isä. keskustelimme asiasta, molemmat selvinpäin. annoin hänelle sähköposti osoitteen, ottaa yhteyttä jos kokee tahtovansa tutustua enemmän. itselläni myös kolme lasta. ihastuin hänen olemukseensa siihen että oli niin rauhallinen ja asiallinen. mieheni on taas aina ollut sellainen rääväsuu ja täysin tämän vastakohta.

Oletko nyt ihan tosissasi? Se oikea? Naimisissa oleva mies? Noh, ehkä tuo kertoo teistä molemmista jotain ja siltä osin ansaitsisittekin toisenne.. Todennäköisesti sinä et ole ensimmäinen nainen tälle miehelle, jos kerta hän oli heti valmis johonkin jatkoon kanssasi..

Mä yritän täällä nyt kuvitella tilannetta, että menen ravintolaan, tapaan jonkun miehen jonka kanssa keskustelen niitä näitä ja molemmat ollaan selvinpäin...sitten totean hänelle että musta tuntuu että hän on se oikea.
Ei... :laugh: ...sori, mutta liian koomista.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Oletko nyt ihan tosissasi? Se oikea? Naimisissa oleva mies? Noh, ehkä tuo kertoo teistä molemmista jotain ja siltä osin ansaitsisittekin toisenne.. Todennäköisesti sinä et ole ensimmäinen nainen tälle miehelle, jos kerta hän oli heti valmis johonkin jatkoon kanssasi..

voipi olla niin. itse olen aina ollut puhdas pulmunen ja hyvä puoliso. itselläni on hyvä parisuhde. tosi hämmentävää tällainen tuntemus.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eiks teil parempii neuvoi löydy? onko jollain kokemusta että olisi pettänyt ja olisi yhdessä kyseisen ihmisen kanssa nyt??

Ajatteletko ollenkaan siltä kannalta asiaa, että jos menet ja petät tän miehen kans omaa miestäsi, niin hajotat samalla oman ja miehen perheen? Onko se sen arvoista?
Meneekö sulla omassa liitossasi niin huonosti, että vakavissasi harkitset tämmöstä tekoa?

voipi olla niin. itse olen aina ollut puhdas pulmunen ja hyvä puoliso. itselläni on hyvä parisuhde. tosi hämmentävää tällainen tuntemus.

Oletko minkä verran ehtinyt tapailla miehiä, kun vaikutat aika sinisilmäiseltä heti jonkun miehen suhteen, joka baarissa vastaan tulee..? Ehkäpä siksi täällä moni sanoo sinulle, että unohda koko juttu.. et voi yhden tapaamisen perusteella varmaksi tietää, mitä toinen haluaa. Ja itse halveksuisin naimisissa olevaa miestä, joka jakelee sähköpostiosoitettaan. En todellakaan uskoisi, että olisin ensimmäinen jolle sen antaisi.

Ja.. kerran pettää, aina pettää tai vähintäänkin on tehnyt sen aiemmin :whistle:

Eipä kannata sekoittaa ihastumisia ja rakastumisia toisiinsa. Ihminen kun on oikeutettu ihastumaan ja ihastuukin muihin vaikka kuinka olisi jonkun toisen kanssa yhdessä. Se on ihan normaalia, mutta rakastumista se ei ole. Olepas ihastunut rauhassa mutta älä vedä tuota juttua pidemmälle.

Oletko minkä verran ehtinyt tapailla miehiä, kun vaikutat aika sinisilmäiseltä heti jonkun miehen suhteen, joka baarissa vastaan tulee..? Ehkäpä siksi täällä moni sanoo sinulle, että unohda koko juttu.. et voi yhden tapaamisen perusteella varmaksi tietää, mitä toinen haluaa. Ja itse halveksuisin naimisissa olevaa miestä, joka jakelee sähköpostiosoitettaan. En todellakaan uskoisi, että olisin ensimmäinen jolle sen antaisi.

Ja.. kerran pettää, aina pettää tai vähintäänkin on tehnyt sen aiemmin :whistle:

Tätä on pakko kommentoida ja sanoa, että ei pidä yleistää.

eiks teil parempii neuvoi löydy? onko jollain kokemusta että olisi pettänyt ja olisi yhdessä kyseisen ihmisen kanssa nyt??

:wave:

Mutta katsos, mähän siis en tiedä mistään mitään kun oon niin nuori ja kaikkea. :D

Mutta kun mä tapasin tuon mun miehen, mä lähetin sieltä laivalta Tumpulalle tekstiviestin että kuolema tulee, ellen tota miestä itselleni saa. En nyt ihan näillä sanoilla, mutta viesti taisi olla kuitenkin selvä. :D

Ja me oltiin siis hengailtu keskenämme yksi ilta, yö ja päivä. Sänkyyn ei sillä keikalla menty, oltiin vaan yhdessä ja puhuttiin.

olen ollut naimisissa melkein sen 5v. parisuhteista on kokemuksia muutama. itsetuntoni on hyvä. en ole sellainen ihminen joka on niitä "pintaliitäjiä" tämä oli puhdas sattuma että törmäsimme. en ainakaan itse tuonut itseäni mitenkään esille ravintolassa.

en tiedä miehestä muuta ku mitä itse kertoi. itse annoin sähköposti osoitteen.

tiedän mitä on ihastua johonkin, tämä mies laittoi multa saappaat sekaisin vain olemuksellaan. pyysi mua tapaamaan harrastuksen merkeissä, jos saan järjestettyä aikaa töiden ja lasten lomassa.

No, mä tavallaan seurustelin kun tapasin mieheni, ja ehdin muuttaa mieheni kanssa jo yhteenkin ennen kun sain erottua entisestä....mutta en ollut naimisissa, ei lapsia, tms. Ja sitäpaitsi, oletin tulleeni jätetyksi kun en kuullut kundista mitään viikkokausiin, ja kuvittelin olevani sinkku, mutta olinkin sitten väärässä :xmas: .

Vaimo petti minun kanssa edellistä ja nyt ollaan oltu 8v yhdessä ja kolme lasta.Kyllä se joskus kannattaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Vaimo petti minun kanssa edellistä ja nyt ollaan oltu 8v yhdessä ja kolme lasta.Kyllä se joskus kannattaa!

vaikuttaako omaan parisuhteeseesi että helposti yleistetään tämä "kun kerran pettää niin aina pettää"?

Siinäpä nyt sitten mietit laitatko oman napasi kuuden lapsukaisen edelle. Toki tämä kyseinen ravintolamies voi pettää puolisoaan jonkun muunkin kanssa, mutta haluatko sinä olla mukana hänen kolmen lapsensa perheen rikkomisessa...eikä todellakaan miehen perheen vaan myös OMIEN lastesi perheen?

Yhteistyössä