Mitä teettäisit ompelijalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jklssä ompeluneuvonta,maksaa noin 5 e päivämaksu ,saa koko ajan ohjausta vaihe vaiheelta..eipä kovin kalliiksi tule eikä voi mennä pieleen!koneet käytössä ja langat kuuluvat hintaan:) itse en ollut ennen ommellu ja niin vain ohjauksessa tein hääpuvun!!

Taannoin etsin viininpunaista satiinista housuasua ( jakku + housut, jotenkin löysästi kauniisti laskeutuvat) löytämättä haluamaani. Tämän voisi joku minulle tehdä. Hinta voisi olla ompelijoiden antamien tarjousten keskiarvo ( noin).

Thaimaassa teetin jakkupuvun ja muutamia paitoja. Räätäliä meille muut suomalaiset suosittelivat emmekä joutuneet pettymään. Hintoja en muista ( halpaa joka tapauksessa ) mutta palvelu oli todella hyvää.

Suomessa olen teettänyt lapsille marimekon kankaista paitoja, hinnat olleet n. 15 - 20 ? kpl.

Tällä hetkellä haluaisin itselleni teettää tunikamallisia paitoja, hintaa voisi olla n. 25 - 30 ? kpl.

Mä teettäisin kohtalokkaan vartalonmallisen hihattoman jakun ja siihen sopivan polvien alle mittaisen hameen joka korostaisi peppua. Jakussa olisi koristeelliset mutta klassisen kauniit kuvioinnit, hameessa toistuisi kuvio yksinkertaisena.
Jos olisi siis rahaa... Mulla ei olisi siihen varaa silti oikeasti. Koska voisin maksaa siitä max 500 euroa.

Mä teetin vähän aikaa sitten kaikki keskeneräiset ompelukseni valmiiksi ja kankaat kaapista pois.
Kunnon jakkupuvun, siis jakku, housut, puolihame ja kotelomekko voisin teettää, mutta sille tulis väkisin hintaa, niin paljon etten uskalla edes ajatella. Vaikka ompelija on halpa, en usko että 150 riittäis ja kankaisiin se ei ainakaan riitä.

mun kämmäselle kroaplle sopivat seksikkäät alusasut. ku ei mistään löydä itään hienoo erittäin pienitissiselle naiselle :( ja jos löytyy siinä on joku tanan hello kitty tai snoopy |O
TAI siihen kuuluu todella iso alaosa! mä en tajua! ja sen kerran ku löyty hieno korsetti joka oli melkeen mun kokoa tisseistä niin seo liki sitte kokoa __ noin levee muualta.

Mie voisin huolia jonkun ihanan, ajattoman ja tyylikkään juhla-asun(jota vois pitää häissä, pikkujouluissa, illallisella..).. En osaa sanoa tarkemmin millaisen ja maksaisin siitä, jos ja kun tulisi mieleinen, niin vaikkapa 400-500 euroa. Mut tosiaan on oltava tyylikäs, hyvät materiaalit, hyvin suunniteltu ja tehty.

Teetin vuonna 2001 itselleni häihin aivan ihanan ja upean juhlamekon. Kokopitkä, vuorellinen, spagettiolkaimet. Ajaton eli sen voi pistää häihin vaikka ensi kesänä eikä kukaan ajattele, että onpa vanha kolttu.

Maksoin siitä kankaineen päivineen 400mk.

Mä olisin valmis ihan kohtuu siistejä arkivaatteitakin teettämään, jos hinta vaan muodostuisi kohtuulliseksi, mitä se ei kyllä taida tehdä. Kaupoissa on niin surkeeta kamaa nykyään. Että missäs asut ja mikä hinnoittelu ? :D

Yhteistyössä