Mitä teette kun vauva on yöllä pirteä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vauva, 4kk, on nyt herännyt yöllä (klo 4-5 ) ja juttelee ja on ihan pirteänä jonkin aikaa (30min-1h ). Mitä te olette silloin tehneet? Mä kun oon antanut sen olla sängyssään riuhumassa (juttelee, nostelee jalkojaan... ) ja vähän väliä käynyt antamassa tutin suuhun. Oletteko heränneet ja valvoneet sitten sen ajan kun on pirteä ja sitten uudestaan unille, vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja :):
no nukun jos ei karju niin et ei saa nukuttua. älä vaan opeta et yöllä leperrellään ja leikitään, saat rytmin sekaisin ja sit on vaikeaa

mä tein sen virheen esikoisen kanssa et leikittiin yölläkin, kuopuksen jo ymmärsin pitää sängyssään.

No niin ajattelinkin, että tyhmää se sieltä sängystä olisi poiskaan nostaa. Vauva kun vaan on niin sosiaalisella päällä ja haluis kovasti, että sen kanssa leikitään ja huutaa sitten aina kovempaa, että tulisin luokse. Aikani aina sitä huutelua (ei itkua vaan sellaisia lyhyitä huutoja ) kuuntelen ja sitten menen ja laitan tutin suuhun, en muuta. Kohta taas sama homma uusiksi...ääh.

no eiköhän se jossain vaiheessa hoksaa et ei se huutelu tuota toivottua tulosta ja toivon mukaan sen sit lopettaa..

mut aika varmasti jos nostat sen sieltä pois yhestikkin niin menee vaan hankalammaks tuo opettelu =)

Yhteistyössä