M
marika
Vieras
Me ollaan mieheni kanssa oltu pari vuotta yhdessä ja meillä on puolivuotinen yhteinen vauva. mies on päivät töissä ja minä lapsen kanssa kotona,koska olen äitiyslomalla. iltaisin kun mies tulee kotiin,hän katsoo televisiota ja minä olen netissä tai toisin päin. tai sitten hän lähtee ajelemaan ja minä jään kotiin,koska lapsi on yleensä siihen aikaan jo menossa nukkumaan. minua vaivaa tämä kokoaikainen yksin oleminen! olen muuttanut toiselta puolelta suomea, joten minulla ei ole täällä edes ketään ystäviä missä voisin vierailla tai mitään. otin tänään asian puheeksi katsoessani televisiota.mies laittoi netin kiinni ja tuli viereen makaamaan ja kysyi että ollanko me nyt sitten yhdessä? kului alle viisi minuuttia ja se nukahti. kokemuksesta tiedän,että nyt se nukkuu johonkin 21-22 asti,herää pirteänä kuin peipponen. minä olen siinä vaiheessa menossa nukkumaan,koska lapsi herää aamuisin klo6. silloin mies yleensä lähtee ajelemaan tai jää katsomaan televisiota. en muista edes milloin olisimme viimeksi menneet yhdessä nukkumaan.
Valitanko turhasta, onko normaali parisuhde tällaista kun asutaan saman katon alla? miehni on ensimmäinen kenen kanssa asun yhdessä ja tuntuu että vietin enemmän aikaa jopa aikaisempien seurustelukumppaneideni kanssa,vaikkemme edes asuneet samassa osoitteessa!
mitä te muut teette yhdessä vai teettekö te edes mitään?
minusta tuntuu kuin miehelleni olisi ihan sama oltaisiinko me ikinä yhdessä, kunhan hänelle on vain varmaa että hänellä on se joku joka odottaa kotona, ihan sama miten sitä kohtelee. onko se näin? mies kuitenkin päivittäin kertoo rakastavansa minua ja toista lastakin ollaan harkittu...
Valitanko turhasta, onko normaali parisuhde tällaista kun asutaan saman katon alla? miehni on ensimmäinen kenen kanssa asun yhdessä ja tuntuu että vietin enemmän aikaa jopa aikaisempien seurustelukumppaneideni kanssa,vaikkemme edes asuneet samassa osoitteessa!
mitä te muut teette yhdessä vai teettekö te edes mitään?
minusta tuntuu kuin miehelleni olisi ihan sama oltaisiinko me ikinä yhdessä, kunhan hänelle on vain varmaa että hänellä on se joku joka odottaa kotona, ihan sama miten sitä kohtelee. onko se näin? mies kuitenkin päivittäin kertoo rakastavansa minua ja toista lastakin ollaan harkittu...