L
latuska
Vieras
Meillä on 5 kk ikäinen vauveli, ja vappuaattona mennään iltapäivällä vähän katselemaan kaupungin vilinää (vauva on vaunuissa, ja on tottunut olemaan kaupungilla mukana muutenkin), ostetaan ehkä pieni vappupallo vauvalle.
Mies haluaisi illalla viettämään vappua kavereidensa kanssa, ja se ei mua haittaa, eli menköön. Niin harvoin missään käy enää nykyään. Ja mä haluan kuitenkin ajoissa nukkumaan... Vappupäivänä mennään miehen kanssa päivällä syömään ja ehkä terassille ottamaan yhdet, vauva on mummulla sen aikaa. Ja siis tosiaan ajattelin ottaa vain sen yhden siiderin. On luvattu niin ihanaa ilmaakin! 
Tosta alkoholin käytöstä - mun mielestä voi ihan hyvin ottaa yhden tai kaksikin drinkkiä vaikka vauvaa hoitaakin. Se ei vaikuta vielä ainakaan mulla olotilaan, pystyn hoitamaan ja imettämään vauvaa ihan hyvin. Sen enempää en kuitenkaan ottaisi.
Tosta alkoholin käytöstä - mun mielestä voi ihan hyvin ottaa yhden tai kaksikin drinkkiä vaikka vauvaa hoitaakin. Se ei vaikuta vielä ainakaan mulla olotilaan, pystyn hoitamaan ja imettämään vauvaa ihan hyvin. Sen enempää en kuitenkaan ottaisi.