A
"apua"
Vieras
Meinaa mennä hermot, enkä tiedä että itkeäkö vai nauraako, kun tuo 5-vuotias itkee, narisee tai vänisee koko ajan, mikään ei ole hyvin, kaikesta löytyy huonoja puolia, pikkuveljellä on parhaat lelut, haluaa viedä ne kaikki, ottaa kädestä ja sitten itse valittaa, jos joku toinen vie häneltä lelut. Ei osaa pukea vaatteita, vaikka osaa, mutta aina on joka asiaan vastauksena en osaa, ja jos sanon että yritä tai harjoittele, niin ei muka osaa. Äsken ulos mennessä pikkuveli otti sankon ja lapion, 5-vuotiaan mielestä just ne jotka hän olisi halunnut. Eikä muut kelvanneet, ne vaan lenteli pitkin pihaa. ARRRRGHHH! Että meinaa mennä hermot. Mitä ihmettä mä teen tuolle? Kun tuntuu, ettei puhe mene perille. Ei auta vaikka kuinka häntä kannustaisi yrittämään, sanoo että yritä niin onnistut, eikä kukaan osaa ennen kuin yrittää... olen yrittänyt opettaa, olen yrittänyt selittää kaikkea, olen yrittänyt puolustaa jos on aihetta, olen kieltänyt, olen tehnyt kaikkeni. En vaan oikein enää keksi mitä tehdä, että jatkuva negatiivisuus loppuisi.