Meillä päin liikkuu eräs koulupoika n.9 vuotias joka jatkuvasti kiusaa tässä pihapiirissä leikkiviä alle kuoluikäisiä lapsia?Asutaan asuinaluella jossa asuu paljon pieniä lapsia.Lapset leikkivät yhdessä tässä lähistöllä ja tämä poika pyörii päivittäin täällä vaikkei edes asu tässä lähistöllä.Kiusaa jatkuvasti pienempiään.Varastelee lakkeja ja käsineitä ja heittelee niitä sitten vesiojiin yms.Heittelee kivillä,haukkuu aivan karmeilla sanoilla.Syksyllä oli tönäissyt meidän 6v:n syvään ojaan niin että poikani kastui kokonaan.Sillon menin antamaan tälle pojalle hiukan palautetta asiasta ja rupesi haistattelemaan mulle.Tässä yksi päivä tää poika tuli jonkun toisen pojan kanssa minua kadulla vastaan ja toinen heistä tervehti mua,vastasin siihen moi,tää huligaani rupes huutamaan että pidä turpas kii saatanan kusipää
Mä menin ihan sanattomaksi ja jäin suu auki kattomaan.
Mitä tämmöselle vois tehdä,muutaku antaa kunnon selkäsauna
Tiedän että hänen vanhemmilleen on turha sanoa mitään.Pojan äiti ainaki on itekki täysi ääliö :headwall:
Mitä tämmöselle vois tehdä,muutaku antaa kunnon selkäsauna
Tiedän että hänen vanhemmilleen on turha sanoa mitään.Pojan äiti ainaki on itekki täysi ääliö :headwall: