Mitä tehdä?Hermot ei kestää! (lapsesta)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Just annoin hänelle jugurtti ja avasin koska hän pyysi(ei nukku vieläkään) :/ niin hän alkoi huuta ja taas raivokohtauksia että en halua banaani jugurtti vaan mansikka,mä sanoin ettei saa koksa mä avasin jo sen,saat sitten toinen aamulla,mutta hän kuitenkin huusi,löi mua niin että olisi pitänyt avata toinen mansikka jugurtti,sitten mä vein miehelle banaani jugurtti ja taas raivokohtaus ,ettei iskälle saa syödä ja huusi että anna kaikki tänne,huusi niin että toinenkin heräsi,...eli huhuh,mitä pitäis tehdä tommosta on ihan kokoajan,hän on kun joku kuningatar,meille ei saa mitään tehdä jos hän ei tykkä ja kaikki pitäisi noin tehdä kun hän halua

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
No älä ainakaan lähde siihen, että annat periksi. Minkä päätät ja sanot, sen pidät.

juu,mut jos hän huuta niin että koko talo herää,mitä sitten teen,mikä ei auta,hän voi vaikka aamun asti huuta

anna huutaa, ei se aamuun asti jaksa huutaa, on varmasti tähän aikaan yliväsynyt, miksi ei nuku jo?

No älä ainakaan lähde siihen, että annat periksi. Minkä päätät ja sanot, sen pidät.

juu,mut jos hän huuta niin että koko talo herää,mitä sitten teen,mikä ei auta,hän voi vaikka aamun asti huuta

Laitat itselles ja kaikille muilleki tarvittaessa korvatulpat ja annat tytön huutaa. Ei se aamuun asti jaksa huutaa.

anna huutaa aamuun. ehkä saattaa kokeilla vielä seuraavana päivänä mutta en usko että enää kolmatta yötä tulee :D mutta älä anna periksi jos jotain olet päättänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja kuri:
viet jäähylle, teet selväksi kuka määrää!

hän ei sinne mee,kun hän lyö ja potki ja jukse heti ulos sieltä vaikka 100000krt laitan häntä sinne

eihän ne toki sinne itse menekkään VAAN sinä vanhempana viet, raahaat vaikka väkisin ja sitten kaikki auktoritteetti peliin ja selväksi ettei pois ole tulemista ennenkuin sinä annat luvan ja lapsi rauhoittunut!

Mutta eikö se on psyykkelle vaarallista jos lapsi huuta vaikka tunti esimerkiks? :/ Hän ei nukku koska hän on tommonen ,olen jo laitanut häntä monta kerta mutta ei,se on mahdotonta :/

Ei mee lapsi rikki siitä että huutaa... vaikka huutaisi sen koko yön. Enemmän teet hallaa jos annat periksi kaikessa

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:

anna huutaa aamuun. ehkä saattaa kokeilla vielä seuraavana päivänä mutta en usko että enää kolmatta yötä tulee :D mutta älä anna periksi jos jotain olet päättänyt.
Mitä te teette jos tommosta tapahtu kaupassa,kun joka kerta mun pitäis ostaa hänelle jotain sieltä,kun muuten en pääse pois kaupasta hengissä :/ kerran en ole ostanut ja vartijat tulivat kysymään onko kaikki hyvin,mitä on tapahtunut :ashamed:

Mutta eikö se on psyykkelle vaarallista jos lapsi huuta vaikka tunti esimerkiks? :/ Hän ei nukku koska hän on tommonen ,olen jo laitanut häntä monta kerta mutta ei,se on mahdotonta :/

no ei todellakaan ole psyykkeelle vaarallista! sitä sanotaan kasvattamiseksi..

Just annoin hänelle jugurtti ja avasin koska hän pyysi(ei nukku vieläkään) :/ niin hän alkoi huuta ja taas raivokohtauksia että en halua banaani jugurtti vaan mansikka,mä sanoin ettei saa koksa mä avasin jo sen,saat sitten toinen aamulla,mutta hän kuitenkin huusi,löi mua niin että olisi pitänyt avata toinen mansikka jugurtti,sitten mä vein miehelle banaani jugurtti ja taas raivokohtaus ,ettei iskälle saa syödä ja huusi että anna kaikki tänne,huusi niin että toinenkin heräsi,...eli huhuh,mitä pitäis tehdä tommosta on ihan kokoajan,hän on kun joku kuningatar,meille ei saa mitään tehdä jos hän ei tykkä ja kaikki pitäisi noin tehdä kun hän halua

Hän on liian väsynyt, miksi olt antanut valvoa näin myöhään.
Sinulla on niin kauniit lapst etteihän heihin voi edes hermostua.

Alkuperäinen kirjoittaja kuri:

no ei todellakaan ole psyykkeelle vaarallista! sitä sanotaan kasvattamiseksi..

Eikö hän saa traumoja? :D Mun äiti ainakin ei anna huuta hänelle hän anna heti mitä lapsi pyytä,hänen mielestäni,näin pitäis olla ja lapsuus pitäis olla onnellinen,mutta mun mielestäni se on väärin :/

Ei noin iso saa traumoja säännöistä, päinvastoin. Vauvojen unikouluun suhtaudun negatiivisesti, mutta lapsi joka ymmärtää puhetta ja puhuu itse, saa luvan syödä iltapalansa kun on sen aika ja sitten odottaa aamuun. Ruoka-ajat on ok. Jos ei syö ku tarjotaa, olkoo ilman. Terve lapsi ei ruuan viereen kuole nälkään

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

Hän on liian väsynyt, miksi olt antanut valvoa näin myöhään.
Sinulla on niin kauniit lapst etteihän heihin voi edes hermostua.
mä en anna,mä en saa millään ikinä hänet sänkyyn ennen kun hän itse nukahta,onneks nyt nukku jo sohvalla :/

Mitä te teette jos tommosta tapahtu kaupassa,kun joka kerta mun pitäis ostaa hänelle jotain sieltä,kun muuten en pääse pois kaupasta hengissä :/ kerran en ole ostanut ja vartijat tulivat kysymään onko kaikki hyvin,mitä on tapahtunut :ashamed:

ihan samalla tavalla kuin kotonakin, en anna periksi, huutakoon vaikka kuinka! ja kun saat kotona säännöt selviksi on kaupassa käyntikin helpompaa, tietää että sinä määräät eikä vedätä sinua kaupassa 6-0..

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Ei noin iso saa traumoja säännöistä, päinvastoin. Vauvojen unikouluun suhtaudun negatiivisesti, mutta lapsi joka ymmärtää puhetta ja puhuu itse, saa luvan syödä iltapalansa kun on sen aika ja sitten odottaa aamuun. Ruoka-ajat on ok. Jos ei syö ku tarjotaa, olkoo ilman. Terve lapsi ei ruuan viereen kuole nälkään

mutta mä tarjoan joka kertya kun hän pyytä ruokaa :/

Jos poika rutisee kaupassa tai huutaa tms niin me lähdetään autoon odottamaan ja mies jää kauppaan tekemään ostokset loppuun. Saa sitten autossa huutaa niin paljon kuin sielu sietää. Meillä poika tykkää kuitenkin ihan ruokakaupassakin käydä ja on mukana suunnittelemassa ostoksia, joten se on rangaistus että kaupasta viedään pois. Jos olen sanonut lapselle että lelua ei osteta niin sitä ei osteta vaikka kuinka huutaa ja rutisee. Lapsi ei siitä kärsi, ettei saa aina kaikkea mitä haluaa. :hug:

No kaupassa: Jos olen päättänyt et herkkuja tai leluja (enempi niiden perään) ei osteta nii sit ei osteta. Eli poika ymmärtää perusteluni tai sit huutaa. Pari kertaa on vaa huutanu,kiroillu,itkeny mut oon vaa rauhallisesti mutta hyvin punaisena ohjannu pojanki kassan ohi. Pihalla huuto sit heti loppuu :/

Yhteistyössä