Mitä tehdä huutonet myyjän kanssa joka ei vastaa viesteihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaaa

Vieras
ei sähköpostin eikä puhelimen.
tuotteen maksu mennyt ei viime pe vaan sitä seuraavana pe perille,eli olen odottanut tuottetta viimeviikon,tällä viikolla laitoin sähköpostia ei vastausta,eilen laitoin viestiä puhelimeen ei vastausta.
sanonut myyjälle että tuote saatava ennen reissua mutta mitään ei sieltä kuulu,kauan te odottelette yleensä?
ymmärtäisin jos jotain sattunut eikä vastaa mutta oli kuitenkin viimeviikolla toisen kohteen myynyt ja postittanut kun palautteen siittä oli saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Ootko yrittänyt soittaa?Aika omituista jos kummiskin muiden kanssa siinä välissä tekee kauppaa,mut ei sun??
ihmettelin kanssa,maksoin kuitenkin 50e posteineen tuosta,oli myynyt parin euron korvakorut viimeviikolla ja laitoin viimeviikolla viestiä jotein tosi outoo.
rupes vaan hirvittään kun toi 50e on meille iso raha kun toinen ei vastaa yhtään mitään postitut viesteihin ja kuitenkin vastasi heti kun laitoin et tuote maksettu ni tuli takas samana päivänä viestiä..

laitoin sähköpostiin näin.
annan tämän päivän aikaa ilmoittaa asiasta ja menen huomenna nostamaan
poliisilaitoikselle rikos ilmoituksen asiasta.numerosi ei ole toiminnassa
ilmeisesti siittä teen ilmoituksen siittä ylläpidolle!
eli tämä päivä aikaa hoitaa asia tai tulee syyte perässä.

Alkuperäinen kirjoittaja aaaaa:
tuotteen maksu mennyt ei viime pe vaan sitä seuraavana pe perille,eli olen odottanut tuottetta viimeviikon,

Tämän mukaanhan rahasi eivät olisi vielä edes perillä, sitä seuraava perjantaihan on vasta ensi perjantai.

Oletko tarkistanut, että käyttämäsi tilinumero on varmasti oikein tai oletko Sampon asiakas?

siis olen maksanut tuotteen 24.4,eli kyllä rahojen pitää olla hällä kun oli vie sama pankki kun mulla..eikä mitään vastausta ole tullut niiden viestien jälkeen,siihen vastasi heti kun laitoin että rahat laitettu ni kummasti tuli vastaus muttei sen jälkeen mitään.

ilmoitusta vain poliisille....mulla taas on niin päin,että olen jo 24 viimekuuta huutanut erästä tuotetta ja monesta kyselystä huolimatta myyjä ei ole laittanut minulle vieläkään tilinumeroansa...no ei väkisin jos ei rahaa halua =)
muitten kans kyllä tehty kauppoja..näkyy palautteesta