E
ei jaksa enää...
Vieras
Koko viikon ollu sellanen olo, että en enää jaksa ollenkaan tätä elämää... :s Viikko sitten oli eräs juttu, että olin äitille sanonut, että onko pakko jaksaa ikuisesti polvikipua. Sit olin päivän sillee, etten vastannu kellekään puhelimeen, ni sit yks yö tänne tuli poliisit ja kun en sanonut niille melkein mitään, ni soittivat ambulanssin, jotka pyys sit lääkäriltä virka-apua, että poliisit sai väkisin vietyä sinne. Ja sit ku sinne päästiin, ni mentiin päivystyksen jonnekii seuranta-osastolle, johon tuli vartija vahtimaan, etten lähe vetää sielt. Sit jossain vaiheessa lääkäri tuli kyselee, tokas vaan, että juttelet aamulla jonkii mielenterveys-tyypinkaa. Sit yritti lääkitä polvee 3 eri lääkkeellä, joista yksikään ei tehonnut. Juttelin aamulla psykiatristen sairaanhoitajienkaa ja sen jälkeen sain luvan lähtee sielt. Samana päivänä ku lähin sieltä, ni selvis, että vanhempien häkeen soitto oli kosto yhest aiemmasta jutusta.. Sit ku tällä viikolla sanoin äitille kun olin sen luona, että jos se vielä kerrankii v*ttuilee, ni en varmaan enää koskaan vastaa sen soittoihin. No siitähän se riemastu lisää ku luuli, että saa taas keksiä häkeen p**kaa!
Nyt on ollu sellanen olo lähes koko viikon, etten jaksa enää tätä elämää.. Ei tee mieli tehdä mitään, ei ees tee mieli syödä.. Polvikipu on tällä hetkellä kovinta, mitä on koskaan aiemmin ollut, kokoajan koveneekii, viikon koskenu putkeen kokoajan... Kaikki sanoo, että käy fysioterapiassa, siellä se tulee kuntoon. Kaikki tuntuu vähättelevän polvikipuja. No eipä ne muut osaa ehken kuvitellakaan, millaista on elää vuodest toiseen kipujenkaa.. :s
Mikä auttais siihen, että lähtis tällanen olo pois? Jossain vaiheessa ku eräät räkyttää puhelimes, ni mietin vaan, että teen jotain itelleni..
Nyt on ollu sellanen olo lähes koko viikon, etten jaksa enää tätä elämää.. Ei tee mieli tehdä mitään, ei ees tee mieli syödä.. Polvikipu on tällä hetkellä kovinta, mitä on koskaan aiemmin ollut, kokoajan koveneekii, viikon koskenu putkeen kokoajan... Kaikki sanoo, että käy fysioterapiassa, siellä se tulee kuntoon. Kaikki tuntuu vähättelevän polvikipuja. No eipä ne muut osaa ehken kuvitellakaan, millaista on elää vuodest toiseen kipujenkaa.. :s
Mikä auttais siihen, että lähtis tällanen olo pois? Jossain vaiheessa ku eräät räkyttää puhelimes, ni mietin vaan, että teen jotain itelleni..