mitä tehdä kun mies ei enää innostu mistään yhteisestä puuhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja brunette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

brunette

Vieras
puhuttu on, mutta sekään ei auta..mun miestä ei kiinnosta edes seksi..olen kysynyt häneltä että olenko todella niin huono sängyssä, mutta hän vain sanoo että ei se siitä johdu..ei nyt vaan huvita..mutta nyt ei ole aina.. :o pitääkö meidän erota? en halua, koska rakastan miestäni ja hän on minulle kaikki kaikessa. toivottavasti tämä on vain joku ohimenevä kausi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Voiko olla jotain masennusta, kun kerran mikään ei kiinnosta?

Mitä se mies sitten yleensä puuhaa?

en usko että on masennusta, koska on yleensä niin hyvällä tuulella ja iloinen.. mieheni käy töissä ja on omien harrastuksensa parissa..ja yöllä nukkuu..

Tehkää jotain muuta kivaa yhdessä, jotain ei-niin-intiimiä kuin seksi. Naurakaa vaikka ja hassutelkaa, sekin yhdistää, ja jos kerta se onnistuu mieheltä. Onhan niitä kausia, toivottavasti menee ohi. Joskus puhuminen ja asian jankkaaminen vaan pahentaa tilannetta.

Meillä kans vähän sama homma tai no...
Kahden keskisestä olemisesta mies kyllä innostuu, mutta perheen kesken olosta ei tai no kotona on meidän kans katotaan telkkaria tai näin, mutta haluaisin että puuhattais jotain muutakin perheen kesken, käytäs ulkona ja kylästelemässä tai jotain, mutta kaikki tämä rajoittuu vaan kotona tekemiseen.

Yhteistyössä