Mitä tehdä kun mies on mustasukkainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mira"

Vieras
Olen tavannut entisen poikaystäväni kanssa ja meillä oli todella lämpimät välit kun saimme riidan sovittua 2kk puhuttomuuden jälkeen ja nyt tuli uusi riita päälle ja hän suuttui minulle turhasta.Minusta tuntuu että hän on liian mustasukkainen minusta?Olin tulossa töistä niin hän käy katsomassa olenko varmasti töissä ja hän jäi kiinni itse teosta kun tulinkin vahingossa häntä vastaan ja hän vaan yrittää ei hän minua katsele joopa joo no ketä sitten?
Hän ei halua alkaa uudelleen seurustelemaan ja väittää ettei rakasta minua vaikka käytös sanoo muuta kun olemme kahden hän ei koskaan kerro tunteistaan vaan näyttää ne minulle kannattaako unohtaa koko mies vai jatkaa tapailua?

miten sä tuosta vedät johtopäätöksen että mies on mustasukkainen? jos vain haluaa nähdä sinut välillä ja noin se onnistuu muka vahingossa.

tunteista puhumaton mies,no enpä lähtis tähän soppaan uudestaan jos olisin tiennyt kuinka paljon se miehen puhumattomuus lopulta satuttaa ja vaikuttaa kaikkeen.

Mutta toisaalta enpä tiedä onko muunlaisiakaa miehiä..joten jos tunteita on niin toki kannustan palaamaan yhteen,mutta parisuhdeterapia vaihtoehtoa väläyttäisin jotta tilanne ei mene enään uudestaan niin solmuun että toinen lähtee

[QUOTE="HElmi";28381766]miten sä tuosta vedät johtopäätöksen että mies on mustasukkainen? jos vain haluaa nähdä sinut välillä ja noin se onnistuu muka vahingossa.

tunteista puhumaton mies,no enpä lähtis tähän soppaan uudestaan jos olisin tiennyt kuinka paljon se miehen puhumattomuus lopulta satuttaa ja vaikuttaa kaikkeen.

Mutta toisaalta enpä tiedä onko muunlaisiakaa miehiä..joten jos tunteita on niin toki kannustan palaamaan yhteen,mutta parisuhdeterapia vaihtoehtoa väläyttäisin jotta tilanne ei mene enään uudestaan niin solmuun että toinen lähtee[/QUOTE]

Olet joka keskusteluun tunkemassa tuota terapiaa. Mutta et itsekään kyllä mitenkään onnelliselta vaikuta. Yrität vakuuttaa itsellesi, että oli hyvä asia jatkaa paskaa suhdetta?

[QUOTE="vieras";28381781]Olet joka keskusteluun tunkemassa tuota terapiaa. Mutta et itsekään kyllä mitenkään onnelliselta vaikuta. Yrität vakuuttaa itsellesi, että oli hyvä asia jatkaa paskaa suhdetta?[/QUOTE]

eipäs,vaan yritän auttaa ihmisiä tajuamaan että on muitakin vaihtoehtoja kuin ero ja se että suhde on paska jos on ongelmia. Jos voin siten auttaa estämään yhdenkin turhan eron=yhdenkin turhan perheen hajoamisen lapselta,niin olen tyytyväinen.

sillä aika monet erot on lopulta turhia.

toki tämä pariterapia ei ehkä ole ap:n suhteeseen sopiva jos he on tyyliin 2vko seurustellu ennen eroa ja ei lapsia,en tiedä onko asia näin vai ei..mutta en olis oikeeasti jaksanut alkaa pohtimaan asiaa. :D jouduinpa silti pohtii.

ps.mä olin onneton siksi että tulkitsin miehen vaikenemisen virheellisesti välinpitämättömyydeksi-> olin vihainen-> mies vetäyty enempi->minuun sattui en emmän,olin vihaisempi. Meillä ei siis keskusteltu tunteista,eikä varsinkaan yhdestäkään ongelmasta,varsinaisesti suhteessa ei ollut muita ongelmia kuin se että ei keskusteltu.

Mimä en paljoo pystynyt asiaan vaikuttaa mutta terapia onalkanut auttaa miestä, ja sitä kautta suhdettamme, toki siis myös minua,jotta olen ymmärtänyt miestä.

koen siis tuosta olleen paljon hyötyä! Me oltais muuten erottu, ns. turhaan.mutta kun tämä kommunikaatio ongelma on alkanut vähetä.. niin meillä on oikein kivaa yhdessä.

[QUOTE="HElmi";28381826]eipäs,vaan yritän auttaa ihmisiä tajuamaan että on muitakin vaihtoehtoja kuin ero ja se että suhde on paska jos on ongelmia. Jos voin siten auttaa estämään yhdenkin turhan eron=yhdenkin turhan perheen hajoamisen lapselta,niin olen tyytyväinen.

sillä aika monet erot on lopulta turhia.

toki tämä pariterapia ei ehkä ole ap:n suhteeseen sopiva jos he on tyyliin 2vko seurustellu ennen eroa ja ei lapsia,en tiedä onko asia näin vai ei..mutta en olis oikeeasti jaksanut alkaa pohtimaan asiaa. :D jouduinpa silti pohtii.

ps.mä olin onneton siksi että tulkitsin miehen vaikenemisen virheellisesti välinpitämättömyydeksi-> olin vihainen-> mies vetäyty enempi->minuun sattui en emmän,olin vihaisempi. Meillä ei siis keskusteltu tunteista,eikä varsinkaan yhdestäkään ongelmasta,varsinaisesti suhteessa ei ollut muita ongelmia kuin se että ei keskusteltu.

Mimä en paljoo pystynyt asiaan vaikuttaa mutta terapia onalkanut auttaa miestä, ja sitä kautta suhdettamme, toki siis myös minua,jotta olen ymmärtänyt miestä.

koen siis tuosta olleen paljon hyötyä! Me oltais muuten erottu, ns. turhaan.mutta kun tämä kommunikaatio ongelma on alkanut vähetä.. niin meillä on oikein kivaa yhdessä.[/QUOTE

Juu, kuulostaa kivalta

"tunteista puhumaton mies,no enpä lähtis tähän soppaan uudestaan jos olisin tiennyt kuinka paljon se miehen puhumattomuus lopulta satuttaa ja vaikuttaa kaikkeen.

Mutta toisaalta enpä tiedä onko muunlaisiakaa miehiä.."

pariterapia on hyvä satsaus, jos on paljon menetettävää ja jotain saatavaakin. mutta mustasukkaisen poikaystävän kanssa yksiin palaaminen on kyllä epätoivoisuuden huippu. jos nainen on äärimmäisen rakkaudennälkäinen ja kyvytön erottamaan rakkauden nälkäisyydestä, patologista mustasukkaisuutta voi yrittää käyttää todisteena toisen rakkaudesta. mutta se on äärimmäisen tietämätöntä ja surkeaa nykyaikana, kun aiheettomasta mustasukkaisuudesta on saatavissa pilvin pimein tietoa.

voi se olla hauskaakin vakuutella ja sääliä ja hoivata toista aikansa, mutta jossain vaiheessa tulee päivä, jolloin oivaltaa, että mies ei itse asiassa tiedä rakkaudesta yhtään mitään. silloin tajuaa heittäneensä elämänsä hukkaan ja kärsivänsä joka päivä ilman mitään kelvollista syytä.

Uusimmat

Yhteistyössä