Mitä tehdä kun on löytänyt maailman parhaimman panon, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en voi tälle mitään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en voi tälle mitään

Vieras
mies etoo muuten ulkoisesti?

Siis seksi on taivaallista, mies ihana, hellä, kiihkeä, lempeä jne. Mutta en pysty katsomaan miestä.. on samaa ikää isäni kanssa melkein, enkä kestä katsella niitä ryppyjä ja harmaantuvia hiuksia. Vaan heti kun suljen silmäni, kaikki on täydellistä.

Tää on ihan hirveä ongelma, uskotteko. Muuten niin täydellinen rakastaja, mutta mä en kestä katsella niin vanhaa miestä samalla kun harrastan seksiä :(

Paskat, oman isän ikänen voi olla hyvä pano. Kokeile jotain 10 vuotta nuorempaa niin tiedät mikä on hyvä pano! Näköäkin löytyy, eikä paikat roiku. Siis sillä edellytyksellä että sinäkin olet terässä vielä.

Miten ihminen pystyy antautumaan, jos etoo? Tarvii olla kauheet himot! Osta tekojorma, tollanen on tosi tunteetonta! NIIN ellei mies oo sit samaa mieltä, että hoitelee vaan himonsa, mutta oksentaa heti ulos päästyään, ku oot niin ruma hoito!

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Paskat, oman isän ikänen voi olla hyvä pano. Kokeile jotain 10 vuotta nuorempaa niin tiedät mikä on hyvä pano! Näköäkin löytyy, eikä paikat roiku. Siis sillä edellytyksellä että sinäkin olet terässä vielä.

No tuota noin, mulla on ollut äitini ikäänen mies sekä vähän nuorempi ja kyllä vain nämä miehet osasi! Ja jaksoi... :whistle: :p Eikä roikkunut paikat varsinkaan sillä yhdellä. :p

Vertailukohteita itselläni on ollut noin 100-120 ja ikää näillä mua 20 vuotta vanhempia ja 12 vuotta nuorempia ja parhaimpiin suorituksiin ovat kyenneet ehdottomasti nuoremmat. Mutta tämä onkin hyvin subjektiivinen aihe.

Jos mun pitäis valita otanko yhden 40v vai kaksi 20v niin ottaisin nelikybäsen.
Mutta jos valittavana olis yks 60v tai kaks 30v niin ehdottomasti kolmekymppiset pääsis tän matamin lakanoiden väliin. :p

Alkuperäinen kirjoittaja nuoremmassa vara parempi:
Vertailukohteita itselläni on ollut noin 100-120 ja ikää näillä mua 20 vuotta vanhempia ja 12 vuotta nuorempia ja parhaimpiin suorituksiin ovat kyenneet ehdottomasti nuoremmat. Mutta tämä onkin hyvin subjektiivinen aihe.

En ryhdy väittämään vastaan vaikka ensin meinasinkin.. sinä tiedät paremmin :D

Yhteistyössä