Mitä tehdä naapurin kanssa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot menee

Vieras
Mulla menee nyt totaalisesti hermot, loputkin. Mitä teen naapurini kanssa?! Eli yläkerrassa on vuokralla yksineläjä, suunnilleen 20 puolessavälissä oleva nainen, joka METELÖI. Ei hän musiikkia kuuntele tai vastaavaa, mutta se käveleminen. Se kävelee siellä edestakaisin niin lujaa, että tuntuu katto tippuvan päälleni ja tupakalla pitää käydä puolen tunnin välein parvekkeella ja tietenkin se ovi paiskotaan niin lujaa kiinni, että saranatkin ovat varmaan irronneet jo monta kertaa! Olen tehnyt isännöitsijälle valitusilmoituksen tästä käytöksestä, kun ei saa rauhaa, ei millään. Aloittaa kuudelta aamulla ja lopettaa kahdelta yöllä. Olen myön saanut tietooni, että myös muut asukkaat ovat tehneet tästä valituksen, mutta mitä siis teen, jolleivat edes valitukset auta?!

no eipä ketään voi kieltää kävelemästä kotonaan just sillon kun huvittaa. käy viemässä naapurille villasukat, josko ymmärtäisi vihjeen. ;)

minkä ikäinen on muuten "puolessavälissä 20"? mun ymmärryksen mukaan se ois 10v...

Tosta kävelemisestä tuskin oi virallista valitusta tehdä. Elämän paljon puhuttuja ääniä... Mut ovia ei tarviis paiskoo kyllä.
Se on vähän silleen, et ei pidä kerrostaloon muuttaa jos ei kestä muitten ääniä :whistle:

Yhteistyössä