Mitä tehdä tämän miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä mieltä olet?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä mieltä olet?;29202953:
Lisäyksenä vielä.... itsestäni on alusta saakka tuntunut että tämä mies on vetänyt tätä tapailua yms..vakavempaan suuntaan mitä itse alkujaan edes ajatellut. Hän on käyttänyt aika alkuvaiheessa sanoja: suhde, yhtenäinen tulevaisuus, tykkään susta, ja ehdottanut useammin tapaamisia... nämä kaikki siis ennen tätä riitaa. Mietin että, jos onkin niin että on tajunnut että hän on itse vetänyt tämän jutun vakavemmaksi kuin itse edes ymmärsi....

Mä muistan kun silloin "hössötin" ja kiirehdin...ystäväni koitti toppuutella minua,että malttia nyt ja että johan se mies säikähtää tuollaista vyörytystä :D
Tunnustan olleeni malttamaton..Olin vaan niin rakastunut ja halusin hänet itselleni.

Entäs jos ap vaan olisit oma itsesi ja käyttäytyisit niin kuin itsellesi on luontaista. Joko mies haluaa sinut omana itsenäsi tai sitten ei halua ollenkaan. Ei ole mitään järkeä alkaa pelailemaan ja muokkaamaan itseään joksikin muuksi. Ei omanarvontuntoinen ihminen tuollaisia mieti.

Ootko sä se sama joka teki jo tästä aloituksen ja tuo mustasukkaisuus riita oli sitä et sä kerroit et sua pelottaa et menetät miehen jollekin toiselle? Koska samaa lässytystä sekin ketju oli täynnä. Mä en millään halua uskoa et naiset on oikeesti näin kaheleja.

Ei se mies sitoutumiskammoinen olr vaan realisti. Ja sinun kaltaisesi naiset, kultaseni, ovat syy siihen. Miehet joiden ei tarcitse hankkia parisuhdetta saadakseen haluamansa, eivät kaipaa draamaa.

Ei se ole noin vaikeaa jos on tosi kyseessä. Kokemusta on! Tapasin itsekkin eroni jälkeen vanhan tuttavani joka teki aivan samat "temput", haluaa nähdä ja lässyttää kaiken mitä haluat kuulla samalla kun kertoo ettei halua sitoutua kun oli saanut siipeensä edellisessä suhteessa, mutta välittää sinusta ihan hirveästi.. Sitten se oletkin sinä se hölmö joka luuli "korjaavansa" tuon miehen ja mietit oletko nyt liian aktiivinen.. Hohhoh.. Pari kuukautta tuon miehen jälkeen, eräs vieras mies näki kuvani netissä ja päätti että haluaa minuun tutustua.. Sen hän todellakin teki, näki vaivaa (koska en itse ollut heti kiinnostunut) ja nyt ollaan oltu 4 vuotta yhdessä.. Ilman mitään jauhantaa sitoutumiskammosta! Mutta tsemppiä sulle ja toivottavasti et harmittele tekemisiäsi myöhemmin, niinkuin minä tein tuon "odotan vaan parempaa" tyypin kanssa :)

Yhteistyössä