Mitä tehdä tämmöisessä tilanteessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIHAINEN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VIHAINEN

Vieras
Olin 14.6 erään kahvilan terassilla, istuttuani tuoliin huomasin että farkkuihin oli tuolista ja pöydästä tullut ruskeaa maalia jokapuolelle. Tuolit olivat kuulemma edellisenä päivänä maalattu, mutta maali ei ollut kuivunut..kukaan ei ollut viitsinyt laittaa edes mitään kylttiä että "vasta maalattu". Menin tästä sanomaan kahvilan työntekijälle, joka soitti pomolleen. Tämä pomo ehdotti puhelimessa että veisin farkut pesulaan ja hän maksaisi laskun. Olin kuitenkin lähdössä samana iltana pois kaupungista ja eihän sunnuntaina kyseinen pesula ollut edes auki. Minulla ei siis ollut muuta mahdollisuutta kuin mennä kotiini, vaihtaa housut ja ajaa takaisin kyseiseen kahvilaan..paikan johtaja lupasi viedä seuraavana päivänä farkut pesulaan.

17.6 menin kyselemään farkkujani ja tällöin sattui olemaan itse pomokin paikalla. Hän ei ollut kuulemma vielä saanut farkkuja takaisin ja pyysi jättämään puhelinnumeroni että hän soittaa milloin voin tulla farkut hakemaan.

Ei ole vieläkään kuulunut yhtään mitään!! Ja tapauksesta on jo kohta kaksi viikkoa. Mitä siis tekisin tässä tilanteessa? Itse olen joutunut kulkemaan edestakaisin kyselemässä ja tämä tyyppi on muutenkin aika v-mäinen ollut.. ei tarjoutunut edes tarjoamaan ilmaista kahvia tms. vaan piti näin vaikean kaavan mukaan tehdä. Minua ei kuitenkaan ole rahasta tehty ja nuokin farkut uutena maksoivat 70? joten jokseenkin ottaa päähän! Pitäisikö huomenna mennä vaatimaan jotain korvausta?? Mietin että eihän vanhat maalitahrat edes lähde vaatteista pois ihmeelläkään

No mikset vois sanoo jotain et haluat ne farkut takas PUHTAINA tai muuten vaadit saada korvausta farkkujen hinnan verran!!!
Älä ihmeessä jätä asiaa tähän..kyllä muaki ottais päästä!

Alkuperäinen kirjoittaja :
No mikset vois sanoo jotain et haluat ne farkut takas PUHTAINA tai muuten vaadit saada korvausta farkkujen hinnan verran!!!
Älä ihmeessä jätä asiaa tähän..kyllä muaki ottais päästä!

en varmasti jätä asiaa tähän ja aion huomenna mennä kyseiseen kahvilaan ja vaadin saada jotain korvausta.. hemmetti mikä tyyppi kun itse joudun ajelemaan edestakaisin vaikka sen vikahan se on että farkkuni likaantuivat prkl!

Minä soittaisin kuluttajaasiamiehelle ja tiedustelisin, miten voisi vaatia. Ne housut on ainakin tultava puhtaana ja jos niitä ei ole saatu puhtaiksi, niin kyllä sun pitäisi saada raha uusiin. Pilalla ne housut on, jos niissä on vielä yksikin tahra jäljellä ja harmittaisi ainakin minua aina kun laitan housut päälle.

Yhteistyössä