Mitä tehdä tummille silmänalusille ja ISOILLE maksaläiskille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuvaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuvaaaa

Vieras
Oma ulkonäkö on alkanut häiritä. Olen 35v ja minulla otsan poikki menee syvä uurre, poskissa isot maksaläiskät, otsassa myös. Poskissa olevat maksaläiskät suurentunut tänä kesänä huomattavasti vaikka olen käyttäny 50 suojakertoimella olevaa aurinkorasvaa.
Minulla aina ollut todella vaalea iho , en rusketu ollenkaan. Joten kaikki ihon värivirheet näkyy selvästi.
Minulla aina ollut tummat silmänaluset, sukuvika, mutta nekin ruvennu tummentumaan. Edes joe blascon peitevoide ei niitä kunnolla peitä. Maksaläiskille oma peitevoiteensa, mutta eipä tuo sekään toimi.
Ja otsan syvälle uurteelle nyt ei voi varmaan mitään tehdä, kun en botoksia halua.

Onko voiteista hyötyä jotka tarkoitettu maksaläiskille ja tummille silmänalusille? Tuttu kehu mary kayn maksaläiskille tarkoitettua voidetta, mutta en ole sitä hankkinut kun aika kallista.
Cuperosa iho ja nenänpielessä katkeilleet verisuonet ei ainakaan ihosta parempaa tee.
miten kasvojen ihosta saisi taas tasavärisemmän?

No mulla on ollut kauan sitten... siis opettelin uudet tavat:

Ulkoilut aamuin illoin, ei päivällä ja silloinkin varjossa aina. Hankin päivänvarjon pakollisia retkiä varten:-)
ISOJA sateenvarjoja käytän jopa päivällä. Joe Blascot ja aurinkovoiteet tulivat tutuiksi, mutta hirvittävän kalliita ovat, mm Widmer.. Kaikki kemialliset aineet pois maksaa rasittamasta, mm viinit luomuna jne.

Sieltä se tosiaan alkaa... enkä kaipaa auringonm paahdetta koskaan. Kasvimaalla touhuan mieluummin yöllä, kun en halua enää rasvoja käyttää . - eikä silloin ole yhtään itikkaakaan!. Mitään vitamiinipillereitäkään enkä lääkkeitä en käytä ja olen terve. Rasvaa kyllä syön tarkoitusella paljon, kun iho selvästi vaatii sitä, oikeaa voita ja luomukermaviiliä yms. Kai ne myrkyt paremmin lähtevät liikkeelle, kun syö tarpeeksi rasvaa? Eihän ne muuten mihinkään liukene?

Vaikea sanoa, kuinka hankalaa se muille on... Mutta niin ne läiskät ovat hävinneet ajan myötä.

Päivänvarjoja voi tietysti koristella mieleisekseen. Käytä niitä myös pilvisellä säällä, sillä se valo siroaa pilvistä hajasäteilynä ja riittää ktllä läiskille. Lierihattu vois olla kans kiva, mut sehän on kuuma - pitäs olla aina ulkona päässä:-D

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30201270:
Mulla OLI otsassa maksaläikkä ja se onkin nyt hävinnyt kun naamarasvana on ollut Avonin Anew-voide

Mikä niistä voiteista? Katsoin Avonin kuvastoa ja siellä on useampi erilainen voide. Harmi kun en ehdi enää laittaa tilausta kun se piti eilen jättää edustajalle, mutta jos sitten seuraavalla kertaa tilaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Avonin käyttäjä;30201297:
Mikä niistä voiteista? Katsoin Avonin kuvastoa ja siellä on useampi erilainen voide. Harmi kun en ehdi enää laittaa tilausta kun se piti eilen jättää edustajalle, mutta jos sitten seuraavalla kertaa tilaisi.
Mulla on käytössä punainen Anew reversalist, eli onko tää nyt se 35+ ikäisille. Välillä hyvässäkin tarjouksessa

http://spc.nam.fi/indox/nam/humspc.jsp?nimi=&luvanhaltija=&myyntilupanro=&atc=&freetext=maksal%C3%A4iski%C3%A4&vaikuttavat=&muoto=&haitta=&kaytto=&vasta=&x=0&y=0

Näissä valmisteissa mainitaan "maksaläiskiä", Ei lähde mitenkään pois, jos jatkaa niiden käyttöä.

No mulla on ollut kauan sitten... siis opettelin uudet tavat:

Ulkoilut aamuin illoin, ei päivällä ja silloinkin varjossa aina. Hankin päivänvarjon pakollisia retkiä varten:-)
ISOJA sateenvarjoja käytän jopa päivällä. Joe Blascot ja aurinkovoiteet tulivat tutuiksi, mutta hirvittävän kalliita ovat, mm Widmer.. Kaikki kemialliset aineet pois maksaa rasittamasta, mm viinit luomuna jne.

Sieltä se tosiaan alkaa... enkä kaipaa auringonm paahdetta koskaan. Kasvimaalla touhuan mieluummin yöllä, kun en halua enää rasvoja käyttää . - eikä silloin ole yhtään itikkaakaan!. Mitään vitamiinipillereitäkään enkä lääkkeitä en käytä ja olen terve. Rasvaa kyllä syön tarkoitusella paljon, kun iho selvästi vaatii sitä, oikeaa voita ja luomukermaviiliä yms. Kai ne myrkyt paremmin lähtevät liikkeelle, kun syö tarpeeksi rasvaa? Eihän ne muuten mihinkään liukene?

Vaikea sanoa, kuinka hankalaa se muille on... Mutta niin ne läiskät ovat hävinneet ajan myötä.

Päivänvarjoja voi tietysti koristella mieleisekseen. Käytä niitä myös pilvisellä säällä, sillä se valo siroaa pilvistä hajasäteilynä ja riittää ktllä läiskille. Lierihattu vois olla kans kiva, mut sehän on kuuma - pitäs olla aina ulkona päässä:-D

En itsekkään tykkää auringon paisteesta, tämä kesä ollut kauhea. Sukulais tyttö sanoo että olen kuin vampyyri, kun en auringossa voi oleskella pitkään. Mitähän ne kemialliset aineet sitten on? Alkoholia en käytä ollenkaan, lääkkeitä on pakko syödä kroonisten kipujen, pahan migreenin ja keskivaikean masennuksen takia.
Päivällä en lenkkeile enkä ulkoile ellei ole pakko, esim asioilla ja töissä käynti. Silti minulla maksaläiskiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30201308:
Mulla on käytössä punainen Anew reversalist, eli onko tää nyt se 35+ ikäisille. Välillä hyvässäkin tarjouksessa

Katsoin kuvastoa niin tuo olisi ollut juuri nyt tarjouksessa, mutta ehti jo mennä tilaus. No pitää ostaa seuraavalla kertaa.

Yhteistyössä