Mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rankkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rankkaa

Vieras
Mies käyttäytyy monin tavoin todella ikävästi. Hän on työtön, kai masentunut, huutaa, haukkuu, mollaa, ei auta lasten kanssa jne. Mä olen totaalisen väsynyt kaikkeen ja valvon kuopuksen kanssa todella voimien äärirajoilla.
Kaiken lisäksi mies pakottaa seksiin jotakuinkin kerran päivässä. Pakotus ei kuitenkaan ole fyysistä, vaan hän haukkuu minua pitkin päivää siitä, että pilaan hänen elämänsä, kun hän ei saa sitä mitä ainoastaan tässä elämässä haluaisi. Hän mollaa minut ihmisenä, olen hirvein kusipää, diktaattori, tunteeton, kylmä jne. ja kaikki tuo satuttaa minua mielettömästi, koska olen hyvin empaattinen ja kiltti. Eilenkin kauheassa krapulassaan mies mesosi minulle kaikkea mahdollista ja kuinka vihaa minua elämänsä tuhoamisesta ja olen orjapiiskuri (kun odotan hänen osallistuvan kodin töihin. Hän ei pyytänyt kännäilyjään ja edellisen päivän haukkumisiaan anteeksi, vaan jatkoi samalla linjalla huutaen myös, että raiskaa minut, jos en pidä turpaani kiinni, kun yritin sovintoa ja lohduttaa, vaikka en edes ymmärtänyt, mitä minun pitäisi pyytää anteeksi. Viimein hän antoi anteeksi, kun sai orgasminsa ja illalla tuli vielä vaatimaan lisää, vaikka mä olen täysin sippi nukkuessani joka yö vain muutamia tunteja ja nekin pätkissä. Mies nukkui krapulaansa koko päivän...Annoin illallakin ja painoin kynsiä peukaloon, ettei sattuisi ja tuntuisi niin pahalta. Hoidettuaan asiansa mies poistui sähisten, kun minä pilaan tunnelman, kun en nauti.

Hei! Tarviiko tällanen itsestäänselvyys nyt sanoa perinteinen eli jätä se sika, ansaitset parempaa! Tuollaisia haukkumisia sun ei todellakaan tarvitse sietää, ja sietämällä niitä opetat lapsillesi että sellainen käytös on ok. Et kai halua että he ajautuvat perustamaan samanlaisen perheen aikuisena jollaisessa elät nyt?

Muuta sinä lasten kanssa pois teidän nykyisestä asunnosta ja jätä se miehelle? Tosin kyllä sossu häntä auttaa rahattomana ja luottotiedottomana asunnon kanssa jos oikeasti pistät pihalle..

Hän ei voi jäädä tähän, ei suostu, ei halua eikä pystyisi tätä ylläpitämäänkään. Sossusta ei saa mitään,kun on asiansa sössinyt yrittäjä. Odottelee, että pääsisi töihin ja sitten velkasaneeraukseen, mutta eihän tuollaista kukaan ota töihin.
Mulle tämä kaikki on itsestäänselvyyttä, että on pakko antaa ja olen paska, jos en anna ja ansaitsen kaiken huutamisen. Painostan ja ahdistan häntä, kun pyydän edes jotakin apua lasten kanssa sekä aikatauluja yhtään mistään. En minä oikeasti tiedä, mitä pitäisi kestää ja mitä ei.

Onko sulla kavereita jotka voisi tukea sua erossa, tai saisitko tukea vaikka omilta vanhemmiltasi? Myös turvakotiin voi mennä henkisen väkivallan ja noiden raiskauspuheiden takia ja siellä auttaisivat sua asioissa eteenpäin, saisit ammattimaista keskusteluapua ja näkökulmaa tilanteeseesi..

ei tuollaista saa sietää, kun ei pysty asiall. jutteleen. Tuossa on uhkailua, kiristystä jne.
Jos ette tasa-arvoisesti ja ystävällisessä hengessä pysty edes käsittelemään asioita, niin se on umpikuja.
Sukulaiset, turvakoti alkajaisiki? Ihan mitä tahansa ja heti.

Vanhempani ovat kuolleet yhtäkkisesti viime vuosina. Kaverit ovat jääneet miehen omistushalun vuoksi ja koska arki on alkanut olla niin rankkaa, etten jaksaisikaan olla yhteyksissä, eikä omaa aikaa mulla ole ikinä.
Ystävällinen, rauhallinen juttelu on mahdottomuus. Mies alkaa silloin vain matkia puhettani papukaijana "ittuilevaan" sävyyn ja huutaa sitten, kuinka olen kylmä, kun puhunkin niin rauhallisesti.

Ei sun tarvi sietää miestä saman katon alla eikä todellakaan suostua seksiin tai kuunnella noita juttuja vain koska hän on sössinyt asiansa. Menköön vaikka vanhempiensa autotalliin asumaan! Mitä jos irtisanot nykyisen asunnon ja hankit sulle ja lapsille uuden kämpän ja ilmoitat vaan miehelle että muutatte, silloin hänen on pakko joko etsiä uusi paikka tai sitten jäädä siihen asumaan, mitä tekeekin niin se ei kuulu enää sulle.

helvata... ÄLÄ ajattele ettei mies pysty ylläpitämään asuntoa, lähde lapsen kanssa ensin turvakotiin-> saat varmasti pikaisesti uuden asunnon. Se on sitten miehen ongelma mitä asunnon kanssa tekee, jos ei pysty maksamaan, hänen on varmaan kuitenkin helpompi saada esim.vaihtoa pienempään... vuokra-asunto taitaa olla kyseessä? kuin asuntoa asunnottomana... Missäpäin asutte?

Nyt ap jo lapsesi takia otat itseäsi niskasta kiinni ja yksinkertaisesti lähdette turvakotiin. Oman elämäsi pilaamisen lisäksi lapsenne ei voi tuollaisessa tilanteessa kehittyä normaalisti. Voi kamala sua raukkaa, ei ole helppoa ei! Toivon sinulle jaksamista, matka ei tule oleman helppo!

Lapsia on kolme. Asumme minun talossani, joka minulla oli jo ennen miestä. Naimisissa emme ole. Olen tarjonnut miehelle tätäkin kodiksi ja itse lähtisin vuokralle, mutta mikään ei käy ja pahinta kai, ettei mistään voi puhua. Miehellä tuntuu olevan täysin sellainen käsitys, ettei hänellä ole mitään nautintoja elämässä ja se on minun syyni. Täysin vastuun - ja velvollisuudentunnoton hän myös tuntuu olevan,
Uudellamaalla asutaan.

Kun kerran asunto on sinun, niin ei muuta kuin ukko pihalle, ei sinun tarvitse alistua miehesi seksiorjaksi, sillä siltä tuo ihan oikeasti kuulostaa. Sehän on alistanut sinut täysin. Minäkin kehoittaisin sinua ottamaan yhteyttä lähimpään turvakotiin ja varmasti sieltä kautta asiat alkavat selvitä. Voimia :hug:

Kyllä vaikka poliisien kanssa on miehen lähdettävä sun kodista jos niin tahdot. Jos pelkäät miestä niin sitten lähestymiskielto, sen varmasti noiden puheiden perusteella saat!

Oikeasti, soittaisit turvakotiin ja kertoisit tilanteestasi ja kysyisit heiltä mielipidettä! Sieltä saat varmasti tukea!

Jos ei muu auta niin pistä talo myyntiin, silloin miehen on ainakin lähdettävä!

arvasin tuon että joutuu pelkäämään sitten ties miten kauan jos poliisin kautta hoituu. Sovintoratkaisu ehkä voitaisiin saada aikaan jos otatte kolmannen osapuolen siihen alkuneuvotteluihin. Juristi, tai joku puolueeton taho.

Että ei tarvitsisi sitten pelätä jälkeenpäin.

Tässä sulle ap linkki turvakotien sivuille, soita jo heti sun aluetta lähimpään numeroon tai vaikka johonkin toisen kaupungin numeroon niin auttavat sua kyllä eteenpäin!

http://www.ensijaturvakotienliitto.fi/haetko_apua2/

Apua perheväkivaltaan ympäri vuorokauden

Turvakodit vastaanottavat lähisuhteessa väkivaltaa tai sen uhkaa kokeneita. Useimmat turvakodit ovat avoinna ympäri vuorokauden. Turvakotiin voit soittaa aina kun koet väkivaltaa tai sen uhkaa läheisissä ihmissuhteissa.

Espoo, puh. (09) 591 5130
Helsinki, puh. (09) 477 7180
Imatra, puh. (05) 472 4909
Jyväskylä, puh. 010 4237 500
Kokkola, puh. (06) 831 9518
Lahti , puh. (03) 875 090
Oulu, puh. (08) 561 5500
Pori, puh. (02) 633 3850
Raahe, puh. (08) 221 202
Rovaniemi, puh. 020 741 4732
Tampere, puh. (03) 3143 4840
Turku, puh. (02) 513 4100