mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietiskelijä"

Vieras
Hei!

Olin suhteessa varattuun mieheen puolivuotta jolla on vaimonsa kanssa 2 lasta. Oli jo eroamassa kerran mutta ei pystynyt lasten takia eroamaan koska hänelle lapset ovat kaikki kaikessa ja rakkaita. Vaimoaan kohtaan hänellä ei ole mitään tunteita ja uskon häntä koska hänen ystävänsä ovat sanoneet minulle samaa ettei heillä ole mitään tunteita enää toisiaan kohtaan. Päätettiin erota koska minä en pysty olemaan toinen nainen enkä pysty odottamaan stiä päivää että milloin hän on henkisesti valmis eroamaan vaikka hän on se minun unelmien mies, sielunkumppani ja enkä ole ketään rakastanut näin paljoa kuin häntä. Mieskin sanoi että hän on vihdoin löytänyt sen oikean ja sielunkumppanin jota rakastaa äärettömän paljon.Nyt tuntuu että haluaisin laittaa viestiä että ota mut takaisin mut tulisko se enää onnistumaan? kannattaako jatkaa toisena naisena ja odottaa vain sitä päivää että kun saan hänet ihan ikiomaksi? Ja mitä mieltä olette että kannattaisko mun kertoa miehen vaimolle että mitä mies on puuhaillut hänen selkänsä takana?

Yhteistyössä