mitä tehdä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sennukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sennukka

Uusi jäsen
20.02.2006
9
0
1
meillä on kaksi lasta 2v ja 10kk. seksiä ei juuri ole tuullut harrastettua.ei vaan jaksa kiinnostaa. mies haukkuu ja uhkailee kokoajan.välillä pakko harrastaa seksiä miehen mieliksi. mies pettänyt monta kertaa syyksi sanonut että kotoa ei saa ni muualta hakea yksi oli paras kaverini... mies luule että ilkeyttäni pihtailen ja siitä sitten sota alkaaki kuulen päivittäin todella loukkaava tekstiä häneltä. en tiedä mitä teen.. todella väsynyt tähän.. :(

Toi sun kirjoitus oli hirveää luettavaa :hug: , meilläkään ei harrasteta kuin erittäin harvoin seksiä, kun mua ei jaksa kiinnostaa, mutta mun mies ei petä , hauku ja uhkaile kuitenkaan, vaan odottaa nätisti, onhan se joskus sanonut et olis kiva sekstailla useammin, mutta mielummin odottaa että mä haluan, tätä on kestäny 2 vuotta. jos olisin sinä en kuuntelisi haukkumisia ja sietäisi pettämisiä, EROA, se ei ole helppoa mutta mielummin lasten kanssa yksin ja RAUHASSA, olen itsekkin sen elämäni aikana todennut, sun ei tarvitse sietää idioottia miestä, toivon sulle kaikkea hyvää. :hug:

mä sanoin että hyi sentään. en menisi mieheni kanssa sänkyyn jos hän olisi pumpannut ystäviäni, oma terveys sentään kyseessä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! \|O Taudit täytyy ottaa huomioon ja sitäpaisi sinä et ole yksin vastuussa miehesi tyydytyksestä. itsetyydytys on sallittua jopa suotavaa.

Hei sinulle!
Hiukan tuntuu siltä, että haluttomuuteesi taitaa olla hiukan syitä!!
Olet ilmeisesti hoitanut yksin kodin ja lapset. Mies on saanut mennä ja tulla miten on halunnut ja sinä olet ollut kotona ja hoitanut kaiken; kodin, lapset, ruuan jne kaikki yksin.
Eipä sen kaiken keskellä oikeen jaksa enää miestä miellyttääkään.
Kyllä miehen tulee osalllistua kotitöihin ja lasten hoitoon siinä kuin naisenkin. Vaikka nainen sitten olisi kotona , se vasta raskasta työtä on. Kun hommat jaetaan niin aikaa jää kahdenkeskenkin.
Pettäminen on vakava asia. Se on kuin epäluottamus rakkauden puutteesta, vaikka juuri nyt tässä tilanteessa tarvisit huomiota ja apua kaikkein eniten.
Tiedän millasita on olla pienten lasten kanssa kotona. Olen itse kohta 4 lapsen äiti ja ollut pääasiassa kotona.
Sinun pitäisi nyt miettiä menetätkö elämässäsi itsekunnioituksesi täysin, vai alatko elää elämääsi lasten kanssa. Kaikki heijastuu koko perheen elämään.
Voimia sinulle mutta ota järki käteen!!! Sinulla on vain yksi elämä elettävänä!!
Ja siinäsivussa annat kotielämän mallin myös lapsillesi.
Et varmasti halua että omat löapsesi käyttäytyvät miehesi tavoin omia puolisoitaan kohtaan aikuisena...
Kaikkea hyvää sinulle!!!
:flower:

VOI KAMALA! Etkai tosissasi aio tyytyä tilanteeseen? Kuten Kata41 sanoi, meillä on vain yksi elämä.. ja minä itse aion ainakin ottaa siitä kaiken irti. Pettäminen on vakava asia, ja jos minun mieheni pettäisi, en katsoisi miestä enää hetkeäkään! Senverran meillä naisilla pitää olla itsekunnioitusta, ettemme hyväksy miehiltämme ihan mitä tahansa! Itsellämme on kolme mukulaa ja on selvää, ettei seksi maistu varsinkaan vielä imetysaikana. Miten ylipäätään sinä voisitkaan haluta miestä, joka on pettänyt? Omakohtaista kokemusta minulla ei pettämisestä ole, puolin tai toisin, mutta sinun asemassasi pitäisin kyllä omaa ja lasten elämää tärkeimpänä.. Ja jos mies ei osallistu kodinhoitoon laisinkaan, on naisella huollettavana yksi lapsi lisää. En tietenkään tiedä teidän nykyistä tilannettanne, mutta neuvoisin katsomaan tulevaisuuteenkin.. miehiä kun ei voi muuttaa.. ja luulempa, ettet sinäkään halua olla tuossa tilanteessa loppuelämääsi. VOIMIA! :hug:

:'( olipa toi kauheeta luettavaa :hug:
Ootko aatellu eroa? eihän sun nyt tarvii mitää sääli seksiä antaa saatikka mitää uhkailuja ja haukkuja kuunnella :/
ei voi muuta sanoa ku voimia ja jaksamisia sulle :hug:

Yhteistyössä