V
vieras
Vieras
Mitähän ihmettä sitä pitäisi tehdä tässä asiassa kun tilanne suhteessamme se että miehen puolelta on tullut eroajatuksia ja hän on mennyt pari viikkoa omia menojaan, ryypiskellyt jne. ollut pois kotoa yötä välillä ja toki pelkään että olisiko pettänyt vaikken siihen ihan uskokkaan. Itse sitten menin viikonloppuna baariin ja kuinka ollakkaan löysin itseni yöllä tuohuamasta toisen miehen pedissä ja aamulla hirveät morkkikset päällä, mies ei osannut ajatella mitään tällaista kun sanoin jo etukäteen että menen ystäväni luo yöksi kun meille kotiin kaupungista niin älytön matka. Nyt mietin että kertoakko asiaa vai ei, olen aivan varma että jos kerron niin mies jättää minut heti paikalla ja siis myös 2 lastamme jäisi ilman jokapäiväistä isiä. En tiedä oliko hairahdukseni joku etukäteiskosto että jos ja jos ja jos mies kuitenkin pettää minua. Toisaalta itselleni se olisi ehkä paras olla kertomatta niin joudun kärsimään asia sisälläni yksinäni koska tiedän että asia kyllä musertaisi mieheni vaikka näitä eropuheitakin pitää mutta on sanonut rakastavansa minua kuitenkin edelleen. Tätä on niin vaikea kirjoittaa selvästi mutta vähän jotain ajatusta jos jollain olisi. Hirveintä olisi jos olisin jonkun taudin saanut ja edelleen tartuttaisin sen mieheeni, alkuun kumia käytettiin mutta sitten hetkeen ei kyllä
Tämä oli aivan uskomaton käänne muutenkin minulla kun en olisi koskaan ajatellut tällaista tekeväni, todella todella ahdistava olo riistää sisintäni.