Mitä tehdä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitähän ihmettä sitä pitäisi tehdä tässä asiassa kun tilanne suhteessamme se että miehen puolelta on tullut eroajatuksia ja hän on mennyt pari viikkoa omia menojaan, ryypiskellyt jne. ollut pois kotoa yötä välillä ja toki pelkään että olisiko pettänyt vaikken siihen ihan uskokkaan. Itse sitten menin viikonloppuna baariin ja kuinka ollakkaan löysin itseni yöllä tuohuamasta toisen miehen pedissä ja aamulla hirveät morkkikset päällä, mies ei osannut ajatella mitään tällaista kun sanoin jo etukäteen että menen ystäväni luo yöksi kun meille kotiin kaupungista niin älytön matka. Nyt mietin että kertoakko asiaa vai ei, olen aivan varma että jos kerron niin mies jättää minut heti paikalla ja siis myös 2 lastamme jäisi ilman jokapäiväistä isiä. En tiedä oliko hairahdukseni joku etukäteiskosto että jos ja jos ja jos mies kuitenkin pettää minua. Toisaalta itselleni se olisi ehkä paras olla kertomatta niin joudun kärsimään asia sisälläni yksinäni koska tiedän että asia kyllä musertaisi mieheni vaikka näitä eropuheitakin pitää mutta on sanonut rakastavansa minua kuitenkin edelleen. Tätä on niin vaikea kirjoittaa selvästi mutta vähän jotain ajatusta jos jollain olisi. Hirveintä olisi jos olisin jonkun taudin saanut ja edelleen tartuttaisin sen mieheeni, alkuun kumia käytettiin mutta sitten hetkeen ei kyllä :( Tämä oli aivan uskomaton käänne muutenkin minulla kun en olisi koskaan ajatellut tällaista tekeväni, todella todella ahdistava olo riistää sisintäni.

:( jakso lukkee.. kertomisseen en ota muuta kantoo kun että mietis jos ois toisinpäin? Käy nyt hyvä ihminen ainenkii testauttamassa itteis. :hug: Selvitelkeehän tilanteenne n jaksatte sen jälkee elämääki vähän paremmin

Asiat menee aika helposti näköjään ihan solmuun kun antaa mennä vaan.
Älä nyt sitä pettämistä ainakaan heti mene paljastamaan, eiköhän teidän pitäisi hoitaa ne entiset asiat ensin kuntoon ja lopettaa se ryyppäminen....
Asia kerrallaan.

Ajattelinkin että menen heti kun se pari viikkoa mennyt mutta mies kyllä käy epäileväiseksi jollemme harrasta mitään sinä aikana tai jos ehdottaisin kumia niin suu loksahtaisi auki. Sen tästä toisesta miehestä kuulin että on vastikään lopettanut seurustelun ja eräs ystävä tuntee miehen exän ja sanoi ettei ole kuullut että sillä naisella olisi mitään tautia ja tämä mies sanoi ettei juurikaan harrasta yhden illan juttuja ja tietysti kun hänellä kumeja oli niin varmaan hän niitä sitten käytteleekin. Tämä on vaan ihan kamalaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Asiat menee aika helposti näköjään ihan solmuun kun antaa mennä vaan.
Älä nyt sitä pettämistä ainakaan heti mene paljastamaan, eiköhän teidän pitäisi hoitaa ne entiset asiat ensin kuntoon ja lopettaa se ryyppäminen....
Asia kerrallaan.

Joo, toi ryyppääminen on kyllä lopetettava kyllä ihan kokonaan, kun minä en kyllä kontrolloi itseäni ollenkaan humalassa.

Siittä olen myös aivan varma että jos mies kuulisi asian ja JOS jäisi vielä luokseni silti niin saisin kuulla asiasta todella todella kauan ja hän maksaisi kyllä potut pottuina, toisaalta taas omaa mieltä ehkä helpottaisi hieman jos kuulisi miehenkin tehneen samoin. Käsittämätöntä tekstiä tiedän mutta kun tässä tilanteessa nyt ollaan niin näin ajattelen. Tunnen miestäni kohtaan suurempaa rakkautta ja kiintymystä kuin kehenkään muuhun mieheen koskaan mutta tämä hänen yllättävä ajatuksensa erosta on kai pistänyt minun mieleni ja pääni aivan sekaisin :(

itse en kertoisi miehelle mitään, keksisin seksittömyyteen jonkun syyn (tulehdusoireet tms) ja kävisin sukupuolitautitesteissä.

älä MISSÄÄN NIMESSÄ jätä niitä tauteja testaamatta!

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
itse en kertoisi miehelle mitään, keksisin seksittömyyteen jonkun syyn (tulehdusoireet tms) ja kävisin sukupuolitautitesteissä.

älä MISSÄÄN NIMESSÄ jätä niitä tauteja testaamatta!

tai sanot että olet unohtanut ottaa pillereitä tai mitä ehkäisyä käytätkin ja siksi kumin käyttö olisi paikallaan..

toivottavasti jäät kiinni ja ukkos jättää sut. vie lapset ja saat taudin olisi ihan oikein sulle! täällä on tapana jos mies on vaikka puhunut toisen naisen kanssa niin käsketään jättämään heti se sika, mutta jos nainen menee pettämään sanotaan vain että ei kannata kertoa kyllä se siitä, kyllä niin voi tehdä!!!! kyllä on tekopyhiä "naisia" täällä! ei kylläkään kaikki!