J
Juu, esikoinen kyseessä
Vieras
Te ketkä teette ruuat vauvallenne itse; mitä ruokaa teillä syödään? Tarvitsisin vinkkejä vaihtelun saamiseksi vauvanruokiin. Nyt syödään kanaa, kalaa ja lihaa erilaisilla kasviskomboilla, mausteina basilikaa, oreganoa, pippuria, timjamia, sitruunaa.. Välillä olen keittänyt pastaa sekaan. Oletteko tehneet esim. ihan vaikka ruskeaa kastiketta (ilman suolaa tietenkin)?
Entäs syödäänkö teillä jo leipää? Entäs jotain raasteita? Miten annatte leivän, pieninä paloina vai kokonaisena? Itse pelkään hysteerisesti tukehtumista, vaikka ruoka meneekin jo aika paakkuisena.
Mitä puurovaihtoehtoja on jos ei halua käyttää valmiita pusseja? Käytössä on ollut kaura, riisi sekä maissi, mutta tähänkin olisi kiva saada vaihtelua.
Kaikki vinkit ja ideat on tervetulleita!
Entäs syödäänkö teillä jo leipää? Entäs jotain raasteita? Miten annatte leivän, pieninä paloina vai kokonaisena? Itse pelkään hysteerisesti tukehtumista, vaikka ruoka meneekin jo aika paakkuisena.
Mitä puurovaihtoehtoja on jos ei halua käyttää valmiita pusseja? Käytössä on ollut kaura, riisi sekä maissi, mutta tähänkin olisi kiva saada vaihtelua.
Kaikki vinkit ja ideat on tervetulleita!