Mitä teidän ekalle menevät tai ekaluokkalaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eskarilaisen äipä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No salkkarit, en aina tiedä pitäiskö antaa katsoa, mutta on seurannut niitä iiiihan pikku likasta asti, enkä oo raaskinu laittaa stoppia sille (ohjelma muuttunut vuosien aikana paljon. Joskus seuraa jotain konsertteja, kotimaisia esiintyjiä kuten Anna Abreu. Metsoloita katsoo mun seurana joskus ;) Ja suomen huippumalli haussa.

Mitään pikkukakkosia ei oikeestaan katso enää, joskus jää pikkusiskon seuraks katsomaan.

Kuuntelee aikalailla NRJ:ltä tulevaa musiikkia, esiteini elkeitä jo *hmmm*

Prätkähiiret, transformes, Code Lyoko, viidakon ykä, Oggi ja Torakat,yms. Tätä poika ei varmaan haluaisi kerrottavan, mutta katsoo siskon kanssa Bratziakin :D

Musiikista lähinnä Nightwish ja sitten radiosta pauhaa sekalaista poppia.

*muoks* Unohtui: tykkkää katsoa sillä siisti ohjelmaa, hauskat kotivideot sekä reikä seinässä :)

Pikku kakkosta. :D Siis ihan omasta tahdostaan haluaa katsoa.

Muun muassa Code Lyoko on meillä edelleen kiellettyjen ohjelmien listalla. Oggia ja torakoitakin tykkää katsoa, vaikka oon meinannut kieltää senkin. :whistle:

Simpsoneita toi kans kattoo joskus, vaikka vähän ihmettelen, mitä herra saa niistä irti, kun ei ehdi tekstejä lukea eikä englantiakaan ymmärrä.

Niin joo, ja Hauskat kotivideot, Reikä seinässä ja Hullut japanilaiset on kans suosiossa.

Kakkosen lastenohjelmia. Winxejä olen lainannut kirjastosta kun ne ovat olleet koko kevään leikityin leikkiteema eskareiden ryhmässä. Ollaan kyllä katsottu ne aikuisen läsnäollessa..

Simpsonit kuuluvat isin ja tytärten päivittäisiin iltarutiineihin. ;)

Musiikiksi kelpaa hyvin vielä lastenlevyt. Ipanapa, paukkumaissi, pmmp jne..

Ollaan kyllä "varauduttu" henkisesti siihen, että syksyllä kavereiden vaikutus alkaa enenevässä määrin vaikuttamaan lapsen mieltymyksiin, tai ainakin kiinnostuksenkohteisiin. Vappuna neiti oli Anna Puun konsertissa kaverinsa (perheen) kanssa ja tykkäsi siitä kovasti, kuten bestiskin...

*eskarista kyse*

Yhteistyössä