suurinpiirtein:
arkisin koululainen (yläaste) hoitaa ihan itse itsensä kouluun,.
Minä ja "pikkuiset" herätään viimeistään 8, aamupala, ja keskimmäisen vieminen tarhaan yhdeksäksi.
Aamupäivän aikana pikkuisin nukkuu yhdet päikkärit, ja minä hoitelen pyykkejä, siivoan, täytän/tyhjennän tiskaria jne. Leikitään tietty myös, mutta ei varsinaisesti ulkoilla (koiran lenkitetään tarhareissun yhteydessä).
13.30 haetaan keskimmäinen tarhasta, hänen nukutus päikkäreille.
Pienin nukkuu vielä toiset päikkärit jossain vaiheessa iltapäivää.
Iltapäivällä alan ruuan valmistukseen (ukko hoitaa pääsääntöisesti kaupassa käynnin), ja koko perhe syö yhdessä n klo 16-16.30 (jolloin molemmat pikkuiset heränneet).
Joka arki-ilta joku tai jotkut harrastaa, itselläni kuskausvuoro kerran tai kaksi viikossa. SIlloin käydään usein kirjastossa tai kaupassa sillä aikaa kun isoin treenaa. Ne illat kun ei ole treenejä, käydään pidemmällä lenkillä koiran kanssa, tai valoisaan aikaan metsässä.
Pikkuiset käy talvisin suihkussa 2 krt viikossa, toki tietty tarpeen vaatiessa useammin. Kesällä joka ilta on suihkuilta. Suihkuiltona iltapala suihkun/kylvyn jälkeen, muina iltoina iltapala ensin, sitten yläkertaan hammaspyykille ja nukkumaan. Jos mies on kotona, eikä treeneissä, nukutetaan kumpikin yksi lapsi, joinain iltoina hoidan kummatkin yksin ja samanaikaisesti. Ihan pahin iltarumba kestää puolisen tuntia, ja sen jälkeen lösähdän sohvalle uupuneena

Yleensä ysiin mennessä pikkuiset unten mailla, silloin myös isoin vetäytyy omaan huoneeseen lukemaan. Me aikuiset katsotaan usein jotain sarjaa klo 21-22, mutta viimeistään puoli yksitoista tämä talo on ihan hiljainen.
Melko rutiinilla menee meidän peruspäivä, jos mammakavereita näen, niin aamupäivisin.
Kesäloman aikaan meillä ihan eri systeemit, silloin ollaan aamupäivä puistossa (ellei lomailla mökillä).