Mitä teillä on tänään ruokana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
saapa nähdä mitä mies tenavan kans keksii sillä aikaa kun olen töissä. Siellä ajattelin syödä puuroa.

Oon alkanut hiljalleen hivuttaa vastuuta miehellekin, ihan vaan niin etten laita mitään. Enkä puhu asiasta mitään. haen kyllä lihat sun muut valmiiksi, että kokatkoon se joka viitsii. Mä en viitsi enää jokapäivä. Vuoden äiti :saint:

Juuri syötiin kalakeittoa ja graham-lihapiirakat. Jälkkäriksi jätsikiä ( kuopus jäi ilman jätskiä kun ruoka ei maistunut, mutta jätski olis)

päivälliseksi ajattelin lämmitttää tuota eilistä lihamureketta ja keittää puikulapottuja kaveriksi ja paistettua sipulia

En tiiä vielä. Eiliseltä jäi ihan pikkasen nuudeli-kalasotkua, mietin pitäiskö sitä jatkaa jotenkin vai syöttää se lapsille ja tehdä vaikka sitä mannapuuroa mistä oli eilen täällä puhetta..

Lounaaksi on hautumassa kasvissalsa jonka kanssa sit pastaa. Illalla mozzarellaa, tomaattia, basilikaa, ilmakuivattua kinkkua ja grillattuja kesakurpitsoja, munakoisoa ja paprikaa.

Kuorellisia lohkoperunoita, kalanyytit (molemmat grilliin) ja perussalaattia ihanalla kerma-sinappi-viinietikka kastikkeella. Jälkkäriksi jätskiä.

Illallinen vielä avoinna...

Yhteistyössä