Mitä teillä syödään uuden vuoden aattona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä taidetaan tänä vuonna syödä pizzaa tai tortilleja myös. Riippuu vähän tuleeko vieraitakin vai ei. Ilman alkoholia kuitenkin mennään. Voi olla, että saan jonkun loistavan inspiraation, mutta näillä näkymin noilla mennään..

ja uunna vuonna sitten niitä nakkeja, perunasalaattia, muita salaatteja, sipsejä, dippejä, juustoja, rypäleitä, suolakeksejä, erilaisia levitteitä, ja taas senkun paino nousee :D

-Maa-artisokkakeitto+paahtoleipä
-serrannonkinkku-hunajamelooni salaatti
-karitsan sisäfilettä ja fenkoligratiinia.

Ensin ajattelin nakkeja yms. mutta tekee mieli kokkailla..

Meillä tehdään tänä uv:na itse perunasalaattia, paistetaan patonkia, salaattia, sipsiä ja jotain muuta naposteltavaa :) pizzaaki mahdollisesti.
Viime uutenavuotena tehtiin ragletteja, oli tosi hyvää ja erinlaista!:)

mitä on täytetyt kananmunat???? entä teetkö currypyörykät itse???
mä ajattelin jotakin dippivatia, paljon kasviksia ja tietysti pittee olla jotain suolaistakin.. kevyesti silti.. sellainen fiilis tänä vuonna..

Alkuperäinen kirjoittaja jj:
mitä on täytetyt kananmunat???? entä teetkö currypyörykät itse???
mä ajattelin jotakin dippivatia, paljon kasviksia ja tietysti pittee olla jotain suolaistakin.. kevyesti silti.. sellainen fiilis tänä vuonna..
Täyetetyt kananmunanpuolikkaat siis, siihen voi laittaa haluamansa täytteen. Keitä ensin kanamunat ja halkaise ja täyte päälle. Me laitetaan luultavasti jonkin sortin mätitahna. Teen itse currypyörykät..laitan suolapähkinöitä taikinaan ja paljon currya.

Yhteistyössä