Mitä tekisin suhteeni kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sirkka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sirkka"

Vieras
Heti seurustelumme alussa oli tunne,että mies otti minut vain saadakseen seuraa,jonkun joka huolehtii ja keneltä saa..
Yhdessä ollaan kuitenkin oltu pari vuotta,mä odotan,että mies alkaisi näyttämään ns.oikeat tunteensa jossain vaiheessa.
Harvemmin mitenkään näyttää rakkauttaan.Välillä antaa ymmärtää etten ole ihan hänen tasoaan.Ei varsinaisesti suoraan sanomalla,mutta pienillä vihjauksilla,asioilla,mitä tehtäisiin jos oikeasti rakastettaisiin.
Tuntuu,että hän vain odottaa löytävänsä sen paremman.
Jos kerron epäilyistäni hän huitaisee ne maton alle jollain kuivalla vitsillä,vastaamatta kysymyksiini.En enää viitsi mitään kysyäkään.Parisuhde vaatisi puhumista ja hoitamista,mutta jos samasta aiheesta oon yrittänyt keskustella,niin eipä sitä viitsi itekään yrittää.
Ikinä mua ei ikävöidä,saisin lähteä vaikka kaikki lomani muualle,ei ole mikään ongelma.
Harmittaa turhaan hukkaan aikaani.Harmittaa,että minusta on tullut niin lyhyt hermoinen ja olen pahalla päällä.En mä tällaista halunnut.
Mitä mä oikein tekisin?

Ei pysty. Vaihtoehdot on siinä että joko tyydyt elämään suhteessa jossa sua ahdistaa ja joka ei ole sitä mitä haluat tai lopetat sen. Mä kärvistelin tollasessa 6 vuotta kunnes lopetin. Päivääkään en ole katunut.

Tyhmähän sä oot ollut kun oot tuohon alkanutkaan vaikka oot tiennyt tilanteen.
Kaikki on joskus tyhmiä ja niistä opitaan. Eroa äläkä ala enää suhteeseen jossa ei ole rakkautta.

Eroat tietenkin. Senhän halusit kuulla täältä.
Hienoa, kaikki palstaämmätkin ajattelee sun kanssasi samallalailla niin nyt voit hyvällä omallatunnolla erota.

Noin.

Mieshän näyttää jo oikeat tunteensa. Ne vaan eivät ole sitä mitä sinä haluaisit. Joko kärvistelet tai lopetat kärvistelyn ja uskot ettei se tuosta muuksi muutu.

Yhteistyössä