K
kysymysmerkki
Vieras
Mitä vittua soittelet tänne saatanan molopää,kotiin sieltä...haista sinä paska pam luuri korvaan!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:Onko minulla sitten huono huumorintaju kun ei yhtään naurata?
Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:Onko minulla sitten huono huumorintaju kun ei yhtään naurata?
Alkuperäinen kirjoittaja Kis-Kisu:mitähän se teini siellä toisessa päässä luuria päästeli suustaan?!? :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:Halusi lisää aikaa olla liesussa...olis kait asian voinu esittää hieman toisinkin, asiallisemmin? Kun pitäs olla esimerkillinen aikuinen eikä yhtä typerä jos eityperämpikin kuin itse murkku!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:Halusi lisää aikaa olla liesussa...olis kait asian voinu esittää hieman toisinkin, asiallisemmin? Kun pitäs olla esimerkillinen aikuinen eikä yhtä typerä jos eityperämpikin kuin itse murkku!
Liesussa ymmärrän et on omin luvin omilla teillään? Pitäiskö tossa vaan silitellä päätä. Ehkä turhan kärkevästi sanottu, mutta selväksihän se pitää tossa vaiheessa tehdä, että kotiin on tultava.
Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:Alkuperäinen kirjoittaja Kis-Kisu:mitähän se teini siellä toisessa päässä luuria päästeli suustaan?!? :snotty:![]()
sano mitä tahansa niin vanhempi ei puhu lapselle noin. mistäs se lapsi ne käytöstavat oppis jos isä päästelee suustaan tollasta :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:Poika ei ole luvattomilla teillä, mutta halusi lisäpäiviä sukulaisissa!