mitä tekisit jos mies sanois murkulle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymysmerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Halusi lisää aikaa olla liesussa...olis kait asian voinu esittää hieman toisinkin, asiallisemmin? Kun pitäs olla esimerkillinen aikuinen eikä yhtä typerä jos eityperämpikin kuin itse murkku!

Meillä ei puhu kukaan noin, ei lapset eikä aikuiset. Eli jos mieheni yhtäkkiä alkaisi tuollaista kieltä päästelemään suustaan, jokin on päässä naksahtanut pakostikin. En sulattaisi ollenkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Kis-Kisu:
mitähän se teini siellä toisessa päässä luuria päästeli suustaan?!? :snotty: :whistle:

sano mitä tahansa niin vanhempi ei puhu lapselle noin. mistäs se lapsi ne käytöstavat oppis jos isä päästelee suustaan tollasta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:
Halusi lisää aikaa olla liesussa...olis kait asian voinu esittää hieman toisinkin, asiallisemmin? Kun pitäs olla esimerkillinen aikuinen eikä yhtä typerä jos eityperämpikin kuin itse murkku!

No onko miehellä tapana puhua useinkin noin? Jos on jatkuvaa niin silloin joku pielessä. Kertaluonteisesti jos polttaa päreensä ei ole vaarallista. Ja voihan tota tosiaan ajatella käänteispsykologisesti, kun ihan teinin lausahdukselta kuulostaa. ;)

Liesussa ymmärrän et on omin luvin omilla teillään? Pitäiskö tossa vaan silitellä päätä. Ehkä turhan kärkevästi sanottu, mutta selväksihän se pitää tossa vaiheessa tehdä, että kotiin on tultava.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:

Liesussa ymmärrän et on omin luvin omilla teillään? Pitäiskö tossa vaan silitellä päätä. Ehkä turhan kärkevästi sanottu, mutta selväksihän se pitää tossa vaiheessa tehdä, että kotiin on tultava.

liesussa tarkottaa että on menossa jossain, pois kotoa. jos mä lähen lasten kans vaikka ostoksille tai kylään niin voin sanoa että oon liesussa.
tässä ap:n tapauksessa taisi olla niin että lapsi oli ulkona ja soitti että saako lisää aikaa ja isä sanoi noin. eli soitti ja kysyi sentään. minä en paljo murkkuna soitellu ja lupia kyselly eli esimerkillisesti tämä murkku käyttäytyi, sama ei voi sanoa isästä

Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kis-Kisu:
mitähän se teini siellä toisessa päässä luuria päästeli suustaan?!? :snotty: :whistle:

sano mitä tahansa niin vanhempi ei puhu lapselle noin. mistäs se lapsi ne käytöstavat oppis jos isä päästelee suustaan tollasta :kieh:

:flower:

Just näin.

Mies ei puhu minun minun aikaan noin, puhuu kyllä käskevästi ja muuten rumasti joskus mutta ei ole käyttänyt noin hirvittävää kieltä! Poika tosin huomauttanut asiasta monta kertaa, ettei kivalta tunnu,mutta en ole oikein poikaa uskonut vaan ajattelin että värittää juttua! Nyt uskon ja mies lensi kuin leppäkeihäs samantien eikä takasin ole tulemista! Ajattelin vain olinko kohtuuton, mutta en voi hyväksyä moista käytöstä vaikka voissa paistais...ja etenkään kun mies ei ollut moksiskaan! Poika ei ole luvattomilla teillä, mutta halusi lisäpäiviä sukulaisissa!

Miehen mielestä olen lepsu kasvattaja jos en räyhää ja lisäsi vielä, että jos häneltä kysyttäsiin niin turpaan pitäs pätkiä niin, että lätty lätisee poikaa siis!!!! Ei siis ole koskaan minua tai lapsia kohtaan ollut väkivaltainen, mutta enpä jäänyt odottelemaan koska nyrkki heilahtaa! Miestä kyllä joku sais tulla leipomaan, pysyis pää kiinni jonku päivän:(
En osaa edes olla surullinen, että tämä liitto oli sitten tässä...pojan puolesta harmittaa toki minuakin ja itkeä pirskautinkin!

Yhteistyössä