Mitä tekisit, jos saisit 'harrastaa' kaiket päivät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harrastelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harrastelija

Vieras
Mitä tekisit, jos sinulla olisi päivisin lapset hoidossa, ei työvelvoitetta, ja juuri sopivasti rahaa harrastaa sitä mikä kiinnostaa?

Utopistista kyllä, mutta ihana unelma :) Kenties lottovoiton avulla joskus?

Itse ompelisin, tekisin käsitöitä, rakentaisin nukkekotia (pitkäaikainen haave), sisustaisin kotona.

Olisi ihanaa saada tehdä rakastamiaan asioita kerrankin ajan kanssa, nyt tuntuu ettei aika riitä mihinkään. Harmittaa, että lapsettomana sinkkuna en ollut vielä löytänyt näitä intohimon kohteita ja aikaa meni 'hukkaan'...

Mutta, mitäs te tekisitte?

Kirjottaisin, piirtäisin, tekisin vapaaehtoistyötä ja opettelisin ompelun salat. Jos olisi ihan rutosti rahaa eikä pelkoa vaikka yritys ei menestyisi, perustaisin kahvilan tai vaateliikkeen. Ja siis palkkaisin sinne työntekijät, en tekisi päivätöitä muuta kuin kirjanpidot ja hankinnat ym.

Mä kirjotin tähän pitkän litanian, mutta oikeesti, en mä haluis tehdä asioita ilman mun lapsia... Mä toivoisin lottovoittoa nimenomaan siksi että saisin heille järkättyä elämyksiä, päästäisiin matkustelemaan, maistelemaan tasokkaita ja äidin mössöistä poikkeavia ruokia, ym. Mä sitten jos voisin rentoutua päivisin kun ovat esim. koulussa niin jaksaisin tehdä paljon paremmin kaikkea heidän kanssaan, eikä tarttisi hammasta kiristäen tehdä miljoonaa asiaa työpäivän päätteeksi.
Haluaisin myös rakentaa talon, jossa olisi lapsille ihania juttuja, vaikka salakäytäviä/huoneita, liukumäkeä tms.

Yhteistyössä