Mitä tekisit jos sulla olis tämä päivä luppoaikaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unwind
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Unwind

Jäsen
20.05.2007
95
0
6
...mulla on :whistle:
-ja näyttää siltä että sitten kun sitä aikaa on niin ei keksi mitä tekis :o vaikka töissä miettii monesti et voi surkee ku ois kotona niin tekisin sitä ja tätä ja tuota...
tsihh ;) jospa se ihmismieli on sitten tämmönen!!

mitä sinä siis tekisit? =)

mulla on luppoaikaa kun lapset kipeänä, mutta se taas pakottaa pysymään tässä kotosalla eli kotihommia tulee touhuiltua tässä koneella istumisen lomassa ja lapsia sylitellessä.

jos pääsisin pois tästä mökistä niin kirpparille menisin :)

Mullakin on :D

Siivosin aamulla perusteellisesti. Nyt hellalla porisee hyvää ruokaa, jonka saan syödä ihan itse kenenkään häiritsemättä ja ruokaa jota ei kovin usein ole. Sen jälkeen menen kaupungille shoppailemaan.

En muista että montaa minuuttia olisi ollut aikoihin omaa aikaa :whistle:

Jos nyt olisi niin kävisin kirjastossa lainaamassa hyvää luettavaa, ostaisin eväät ja lähtisin ulos nautiskelemaan.

Oikeasti pakkaan kipeän kaksivuotiaan kanssa (nukkuu nyt), muutto viikon kuluttua, illalla juurihoito tiedossa hampaaseen :'( .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 10:59 piprane ema kirjoitti:
mulla on luppoaikaa kun lapset kipeänä, mutta se taas pakottaa pysymään tässä kotosalla eli kotihommia tulee touhuiltua tässä koneella istumisen lomassa ja lapsia sylitellessä.
vähän sama homma; hain meijän synttärisankarin tuossa tunti sitten tarhasta, kun oli oksentanu..

mut jos ihan mitä vaan voisin puuhata, niin ekana menisin laittamaan takapihan kuntoon ja sit shoppailemaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 10:59 PienenTalonEmäntä kirjoitti:
No jos mulla olis sen luppoajan lisäks tukko rahaa, niin ryntäisin multa- ja kukkaostoksille, on meinaan pihanlaitto pikkusen vaiheessa...

Ihan sama täällä! Ja muutoinkin pihalla jotain touhuaisin kun on niin ihana ilmakin, vaikka sitten pelattas krokettia kuopuksen kanssa. Mutta ei niin ei....täällä töissä (sisällä) sitä ollaan.

luppoaikani olen tänän käyttänyt pyykkien, mattojen pesuun ja imurointiin.

vielä pitäispyykit viiikata kaappiin, mutta ehtiihän tuon enenkuin mies tulee kotiin.

illalla sit shoppailemaan, pitää ostaa kolmet lenkkarit, kaks kesätakkia ja rahaa on 50e

:D

Yhteistyössä