mitä tekisit mun tilanteessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taivaan pii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taivaan pii

Jäsen
20.08.2009
58
0
6
olen ollut viikon sairaslomalla väsymyksen ja jonkinasteisen masennuksen vuoksi. Lääkäri joka saikun kirjoitti oli aika erikoinen eikä tosta masennuksesta osannut juuri mitään sanoa, määräsi unettomuuteen opamoxeja joita en tosin hakunut edes.
Nyt pitäs huomenna mennä töihin mutta tilanne ei siis ole korjaantunut...
mieliala tosi ailahtelevaa, lapsille kiukuttelen he taitavat kärsiä eniten :'(
Nukkua en voi kun en saa unta ja sitten kun saan näen kamalia painajaisia.
Koko ajan tosi jännittynyt olo, vatsa sekaisin ja kädet tärisee...
Aika lääkäriin varattu mutta otanko lisää saikkua vai ei?
Huono omatunto kun olen töistä pois mutta toisaalta pitäs saada itsensä kuntoon jotta lapsilla olis hyvä!

Mitä mä teen?

Tsemppiä ensiksikin. Ja juttele lääkärin kanssa, vaihda tarvittaessa lääkäriä, jos ei tunnu omalta. Ja pysy vielä kotona; viikko ei auta vähääkään. Ainakin kolme viikkoa tai pari kuukautta, että ehtii ajatuksetkin irrota ja levähtää.

Alkuperäinen kirjoittaja tytti:
Hae myös ne unilääkkeet!!!!

mä en halunnut niitä hakea, koska lääkäri sanoi että niistä tulee sellainen olo kuin olisi humalassa...eivät taida olla varsinaisesti unilääkkeitä vaan rauhoittavia. Joudun olla paljon lasten kanssa yksin öitäkin joten haluan olla "tolkuissani"

Alkuperäinen kirjoittaja taivaan pii:
Alkuperäinen kirjoittaja help your self:
Hakeudu mielenterveystoimistoon, siellä on ammatti apu, ei nuo terveyskeskuslääkärit mitään ymmärrä.

onko mielenterveystoimistossa oma lääkäri?

Ei ole mutta saat omalta lääkäriltä lähetteen mielenterveystoimistoon kun pyydät.

Yhteistyössä