[QUOTE="vieras";28869555]minusta taas kuulostaa että sinä itse teet tästä ongelman. onko sinun lapsesi siis ollut siellä toisen tytön luon tiistaina ja tänään? vai ovatko olleet nyt myös teillä? millaisia aikoja tyttösi on siellä ollut? jos tyttösi on sitä sorttia joka rohkeasti vain painelee kysymään onko tuo toinen tyttö kotona ja voiko se leikkiä ja päättelee että se käy, kävi se sitten oikeasti tai ei, niin kyllä minäkin soittaisin että voisiko niitä leikkitreffejä harventaa.
jos ovat leikkineet vain ulkona tai olleet esim.toisena päivänä teillä niin sitten asia ok.
meillä joka ikinen ilta ei ole vapaailta vaan on esim. harrastuksia, kaupassakäyntiä tai vieraita, niinpä jo 2 iltaa saman lapsen kanssa voi välillä olla tosi paljon, niinpä ymmärrän jos tuolla toisella perheellä on vastaava tilanne.[/QUOTE]
Tänään olivat vain ulkona, siis ei kummankaan sisällä. Tiistaina kävivät kai nopsaan kummassakin paikassa vertaamassa koulukirjat ja olivat ulkona ja lähikirjastossa. Meillä tuo tyttö ei voi oikein olla, kun meillä on lintuja, joille hän on allerginen. Voi vain käväistä ja sen takia olen koettanut pitää huolen, ettei munkaan tyttö olisi heillä sisällä. Tosin joskus äiti on kutsunut sinne sisään, silloin se kai on ok.
Tämän allergian takia ulkoistin meidän synttäritkin.
Meillä on tuommoinen tyttö, tosin sillä erolla että uskoo jos ei käy. Mutta painelee itse hakemassa kaverinsa. Vain uusien tuttavuuksien kanssa enää sopimalla sovin leikkitreffejä, siis vain jos en tunne vanhempia enkä lasta, niin koetan vähän tutustua ja vaihdetaan numerot jne.
Siis toki joskus kutsun tai esim. kesällä heitin jonkun äidille tekstarin, ovatko jotkut kotona vai ei, ja voiko lapseni tulla hakemaan leikkimään tai kaveri tulla meille.