Mitä tekisit tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ystäväni Pekka kertoi, että hän on suudellut ja harrastanut seksiä Maijan kanssa, joka seurustelee ystäväni Matin kanssa. Pekka ja Maija tapailevat salaa säännöllisesti, ja Pekan puheiden mukaan molemmat ovat ihastuneita. Pekan puheiden mukaan Maija on lähettänyt alastonkuviaan Pekalle. Pekka on väittänyt minulle, että hänellä on Maijan asunnon avain, mutta tämän tiedän valheeksi. Pekka usein liiottelee asioita, ja joskus myös valehtelee jos hyötyy siitä itse. Matti ei tiedä tilanteesta mitään. Pekka on pyytänyt etten kertoisi tilanteesta kenellekään, mutta häntä ei kuitenkaan kiinnosta, miltä Matista tuntuu.
Mitä tekisit tilanteessani?

Ystäväni Pekka kertoi, että hän on suudellut ja harrastanut seksiä Maijan kanssa, joka seurustelee ystäväni Matin kanssa. Pekka ja Maija tapailevat salaa säännöllisesti, ja Pekan puheiden mukaan molemmat ovat ihastuneita. Pekan puheiden mukaan Maija on lähettänyt alastonkuviaan Pekalle. Pekka on väittänyt minulle, että hänellä on Maijan asunnon avain, mutta tämän tiedän valheeksi. Pekka usein liiottelee asioita, ja joskus myös valehtelee jos hyötyy siitä itse. Matti ei tiedä tilanteesta mitään. Pekka on pyytänyt etten kertoisi tilanteesta kenellekään, mutta häntä ei kuitenkaan kiinnosta, miltä Matista tuntuu.
Mitä tekisit tilanteessani?

Anna lapses tehä koulutehtävänsä ite..

Miettisin ensin, miksi Pekka kertoo juuri minulle. Käyttääkö Pekka minua hyväkseen, koska olen moralisti ja juorukello, ja näin siis kostaa jotakin Matille minun kauttani. Joillakin miehillä mieskuntohan täytyy todistaa naimalla kaverin muijaa. Sitten kysyisin asiaa Pekalta, että eikös seiso kenenkään muun kuin Maijan kanssa.

Pekka on tyhmän oloinen mies. Millaisessa seurassa oikein liikut? Vaihda se teidän kylän baari raitin toisessa päässä olevaan baariin. Voit tutustua uusiin tyyppeihin.

Kysyisin asiasta Maijalta, jis kerran on tiedossa että Pekka on valehtelija. Luultavasti valehtelee ja yrittää vaan rikkoa tämän pariskunnan välit. Kertoi sulle koska haluaa juorun liikkeelle.

Yhteistyössä