Mitä tekisit tilanteessani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petettykkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Petettykkö?

Vieras
Poika oli saanut käsiinsä laatikosta miehen vanhan lompakon josta löysi kondomin.... Tuli tuomaan sitä minulle... mitä lie meinaa. Ajattelin että vanha kortsu kun oli vanhassa lompsassa. Päiväys kuitenkin kesäkuu 2006- menee vanhaksi joskus 2011. Ensimmäinen lapsemme syntyi tammikuussa 2005, mitä itse tekisit?

Oksettavat asiat pyörii mielessä... Miehelle ilmoitin että on puhuttavaa kun tulee kotiin, mutta en tiedä mitä sanoisin. Räjähdänkö totaalisesti =( Harmi että lapset on kotona.

anteeks, mut :laugh:

joteskin käy naurattaa, kun tätä palstaa joskus lukee. Vaikka sillä miehellä ois perunapussi takataskussa se vois olla merkki siitä, että on ehkäpä pettänyt.

ja joo, anteeks todellakin, oon vaa vissii vähän väsynyt. :ashamed:

Mies on sen sinne jemmannut, että saa sitä joskus sitten sun kanssas käyttää...
Miksi heti on pettäjä, jos on jemmassa kortsu?? :o
Rauhoitu nyt ja puhu miehes kans, hermostu vasta sitten jos aihetta oikeesti on.
Uskotko itse siihen, että hän olis voinut pettää?

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
anteeks, mut :laugh:

joteskin käy naurattaa, kun tätä palstaa joskus lukee. Vaikka sillä miehellä ois perunapussi takataskussa se vois olla merkki siitä, että on ehkäpä pettänyt.

ja joo, anteeks todellakin, oon vaa vissii vähän väsynyt. :ashamed:

beesi tähän!

Alkuperäinen kirjoittaja vähän outoa:
No ei mun mies ainakaan kortsu lompakossa kulje. Vai kulkeeko, pitää kai tarkastaa..

No kyl mun miehellä on aina käypä kortsu lompsassa siltä varalta että tekee mieli vaikka kun ollaan vaikka kylään menossa ja ei sitä oikein tavarat reisillä ilkee kulkea... haiseekinhan se!

Että osaa taas ilkeitä ihmisiä paikalla. Toisella on oikeasti huoli ja murhe asian suhteen ja täällä vaan nauretaan...
Toivottavasti asia ap selviää parhain päin!

ei mut oikeesti. pakkohan täs on ap:lla olla taustalla muutakin ( esim mies joskus pettänyt tms.. ) ,että epäilee heti pettämistä ? :o ku ei mulle kyllä tulis mieleen ekana sellanen.. :o
vai siis mitäh ? :o

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ei mut oikeesti. pakkohan täs on ap:lla olla taustalla muutakin ( esim mies joskus pettänyt tms.. ) ,että epäilee heti pettämistä ? :o ku ei mulle kyllä tulis mieleen ekana sellanen.. :o
vai siis mitäh ? :o

No mulle ainakin tulis ihan heti mieleen, vaikka olis tosi vaikee uskoo mun miehestä.

juu... suhteemme ollut vakaalla pohjalla ainakin tähän asti. Koskaan en ole edes ajatellut että pettäisi tms. Luottamus ollut aina 100% ja kumpikin saa mennä yksin kavereiden kanssa jos haluaa. Tälläisen löytyminen pistää silti miettimään... meillä kun ei moisia käytetä =/

Kyllä mun mielestä tuollainen viittaa siihen, että on ainakin ollut pieni aikomus, että jos josskus vierasta sais.

Teillä vissiin pillerit tai jokin muu ehkäisy käytössä synnytyksen jälkeen? Siis ettei millään voi ajatella, että mies olis tuon teidän seksiin ostanut?

Yhteistyössä