Mitä tekisit tilanteessani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petettykkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joko ap kysyit mieheltäs mikä on homman nimi?
Entäs jos hän sen kortsun saanut jostakin ilmaisjakelusta eikä ole muistanut edes mainita sinulle?
Toivottavasti asia selviää!!
Voimia! d :) b

jälleen linjoilla... juu mies sanoi aluksi ettei tiedä mistä on tullut tms. Vähän mietittyään sanoi että taisi olla joskus jossain baarissa että niitä jaettiin. Sanoi että kaikkea mä kuvittelenkin, ja niin kyllä teenkin... vieläkin. Kaivertaa mieltä =( Eikä pysty nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jälleen linjoilla... juu mies sanoi aluksi ettei tiedä mistä on tullut tms. Vähän mietittyään sanoi että taisi olla joskus jossain baarissa että niitä jaettiin. Sanoi että kaikkea mä kuvittelenkin, ja niin kyllä teenkin... vieläkin. Kaivertaa mieltä =( Eikä pysty nukkumaan.

Täysin looginen selitys. Baarissa todellakin jaellaan joskus kumeja. Unohda koko juttu, äläkä vaivaa sillä enää päätäsi! Loppu hyvin, kaikki hyvin:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu... suhteemme ollut vakaalla pohjalla ainakin tähän asti. Koskaan en ole edes ajatellut että pettäisi tms. Luottamus ollut aina 100% ja kumpikin saa mennä yksin kavereiden kanssa jos haluaa. Tälläisen löytyminen pistää silti miettimään... meillä kun ei moisia käytetä =/

Jos te ette käytä ja sellainen oli lompsassa niin joko on pettänyt tai on ollut oletusta että saattaa joskus tehdä niin :(. Pää vadille.

Itsa asiassa mä muistan joskus olleeni ravintolassa kun siellä oli joku ihme sinkkubile-ilta. Ja siellä jaettiin kortsuja ja jopa minä sellaisen otin, vaikka silloinen mieheni oli kotona enkä kortsulla ollut mitään tekemässäkään. Kunhan otin kun sellaisia jaettiin.
Ja kyllä, lompakkoon mä sen laitoin.

Yhteistyössä