Mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vera86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vera86

Jäsen
06.01.2010
285
0
16
Käytiin yhdessä ruokakaupassa (isossa sellaisessa:)) viikko sittten, sielä kassalla oli vähän ongelmia kun kassaneitti ei huomannut alenuslappua jne... Seuraavana päivänä sieltä soitettiin ja kerrottiin että se kassaneitti oli peruttanut sen kuitin mutta unohtanut ottaa uudestaan sen(alenuksen huomiotuen). Että voitaisko me tulla ja maksaa meidään ostokset(kun saatiin ne tavallaan ilmaiseks)?! Sanoin kyllä että nyt on vähän kiiretta ja lupasin tulla lähipäivinä hoitamaan tämän asian...

Ajattelin käydä sielä huomenna...

No, tänään sitten ajallessa autoa rupesin miettimään, että minkä takia heidän virheen takia minun pitäisi käyttää omaa bensaa ja aikaa siihen että se myymälä saa ne rahat itselleen(heidän oma virhehan tä oli!)?! Kai mulla on oikeus vaatia jotain korvaust/hyvitystä että meen sinne uudestaan (matka kotoa sinne n. 30-40km ja kyllä jossain vaihees varmaan kuitenkin kävisin sielä, mutta nyt tavallaan meen sinne just sen takia että pitäis maksaa ne ostokset)

Mitä tekisit mun tilalla, pyytäisitkö korvaukset/hyvitykset ja kuinka paljon?

Eikös he voi syyttää sua varkaudesta jos et maksa? En tiä. Mutta mä kyllä sanoisin että antakaa tilinumero johon maksaa, ajelemaan en varta vasten lähtisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vera86:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Kortillako sä maksoit?

Juu, kortilla onmaksettu

Miten se muka onnistui?

Siis maksettiin kortilla, sitten se tapahtuma oli peruutettu, ja sitt se tyttö unohti vetää sitä kortia varmaan uudestaan....En tiä, lian monta kuittia, ja se varmaan meni ihan sekaisin ja niin mekin...

Alkuperäinen kirjoittaja Sädetär:
Eikös he voi syyttää sua varkaudesta jos et maksa? En tiä. Mutta mä kyllä sanoisin että antakaa tilinumero johon maksaa, ajelemaan en varta vasten lähtisi.

Juu, siis tarkoitus ois kyll maksaa :)
Mutta mietin va että miks mun mitäis käyttää omat rahat siihen että meen sinne vaikka se on heidän moka..

Yhteistyössä