Käytiin yhdessä ruokakaupassa (isossa sellaisessa
) viikko sittten, sielä kassalla oli vähän ongelmia kun kassaneitti ei huomannut alenuslappua jne... Seuraavana päivänä sieltä soitettiin ja kerrottiin että se kassaneitti oli peruttanut sen kuitin mutta unohtanut ottaa uudestaan sen(alenuksen huomiotuen). Että voitaisko me tulla ja maksaa meidään ostokset(kun saatiin ne tavallaan ilmaiseks)?! Sanoin kyllä että nyt on vähän kiiretta ja lupasin tulla lähipäivinä hoitamaan tämän asian...
Ajattelin käydä sielä huomenna...
No, tänään sitten ajallessa autoa rupesin miettimään, että minkä takia heidän virheen takia minun pitäisi käyttää omaa bensaa ja aikaa siihen että se myymälä saa ne rahat itselleen(heidän oma virhehan tä oli!)?! Kai mulla on oikeus vaatia jotain korvaust/hyvitystä että meen sinne uudestaan (matka kotoa sinne n. 30-40km ja kyllä jossain vaihees varmaan kuitenkin kävisin sielä, mutta nyt tavallaan meen sinne just sen takia että pitäis maksaa ne ostokset)
Mitä tekisit mun tilalla, pyytäisitkö korvaukset/hyvitykset ja kuinka paljon?
Ajattelin käydä sielä huomenna...
No, tänään sitten ajallessa autoa rupesin miettimään, että minkä takia heidän virheen takia minun pitäisi käyttää omaa bensaa ja aikaa siihen että se myymälä saa ne rahat itselleen(heidän oma virhehan tä oli!)?! Kai mulla on oikeus vaatia jotain korvaust/hyvitystä että meen sinne uudestaan (matka kotoa sinne n. 30-40km ja kyllä jossain vaihees varmaan kuitenkin kävisin sielä, mutta nyt tavallaan meen sinne just sen takia että pitäis maksaa ne ostokset)
Mitä tekisit mun tilalla, pyytäisitkö korvaukset/hyvitykset ja kuinka paljon?