mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "una"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"una"

Vieras
poika tokaluokkalainen joka toistuvasti (toistuvasti koko ajan jatkuvasti aina perkele!!) menee meidän ostareille jonne häneltä on kielletty menemästä (koska kesällä olivat isojen poikien kanssa siellä hillumassa ja tekemässä pahojaan) jäi taas kiinni siitä että oli mennyt sinne jotenka käskin sisälle jossa nyt istuu ja karjuu eteisessä että hän EI JÄÄ sisällä hän MENEE nyt ulos jne. mulla menee hermo. oikeesti. mitä tekisit sinä?

mutta estä uloslähteminen,, esim. laittamalla ovi takalukkoon.
Älä sano pojalle mitään niin kauan kun kiukuttelee. Kun on rauhoittunut, jutelkaa rakentavasti ja kerro että käytöksellään hän menetti, esimerkiksi viikonlopun lastenohjelmat tms.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 8-vuotiaan;21946812:
mutta estä uloslähteminen,, esim. laittamalla ovi takalukkoon.
Älä sano pojalle mitään niin kauan kun kiukuttelee. Kun on rauhoittunut, jutelkaa rakentavasti ja kerro että käytöksellään hän menetti, esimerkiksi viikonlopun lastenohjelmat tms.

joo kiitos tsempistä. mä koetan olla miettimättä sitä sotkua minkä se tuolla saa aikaan. ainakin kuulostaa siltä. huoh. mä en tajuu. en oo koskaan joutunut meidän tyttöjen kaa tälläseen. ja vanhin on 13. miks ton pojan pitää kokeilla

Yhteistyössä