Mitä tekisitte? "Kaveri" levittelee mun asioitani eräällä keskustelupalstalla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anni"

Vieras
Meitä isohko kaveriporukka, joilla aikalailla saman ikäisiä lapsia. Kukin kirjoittelee kuka milläkin palstalla ja nyt kuulin yhdeltä näistä kavereista seuraavaa.. Se oli jostain saanut selville yhden äidin nimimerkin keskustelupalstalle, jossa siis kuulemma kirjoittelee muutama muukin kaveripiiriimme kuuluva äiti. Ja siellä tämä "kaveri" aika vuolaasti kertoilee MINUN asioistani. Molemmat ollaan raskaana ja hyvinkin tunnistettavasti minusta siellä kirjoittaa, mm paljastanut siellä meidän tulevan lapsen sukupuolen (sai sen vahingossa selville ja kielsin kertomasta muille) mutta nyt sen kuulema tietää kaikki. samaten kertoilee muistakin minun hyvinkin henkilökohtaisista asioista. tämä "juoruaja" ei tiedä, että tiedän tästä taikka siitä toisesta joka nyt minulle tästä kertoi, (ja tämä toinen vielä pyysi minua olemaan kertomatta, että on lukenut hänen kirjoituksiaan). Mullakin on tiedossa nyt tuo nimimerkki ja kaverilta sain lainaan hänen tunnuksensa sinne, jotta halutessani pääsen kaiken lukemaan. Mutta mua niin suututtaa, koska olen luottamuksella hänelle kertonut, kun molemmat samassa tilanteessa ollaan. Ja nyt kaikki ne tiedot tuntuu olevan jotain yleistä tietoa siellä, muutkin kaveripiiriimme kuuluvat ovat kaverini mukaan kommentoineet tämän juoruajan kirjoituksia ja niistä käy kuulema hyvin selvästi ilmi, etä tunnistavat minut =(. Kohta ajattelin lukea niitä kirjoituksia, pelkäänpä etten voi itseeni sen jälkeen hillitä.. Miten te toimisitte? Anteeksi sekava teksti, mutta mulla kiehuu päässä..

Hmmm.. aika ikävä tilanne. Mä varmaan lukisin ensin ne tekstit, sen jälkeen kilauttaisin tälle kaverille. Sinun ei tarvitse kertoa tuosta teidän toisesta kaverista mitään (hänestä joka kertoi sinulle ja antoi tunnuksensa). Kertoisin että tiedän hänen juoruavan minun asioistani, voisin vaikka lainata pari tekstiä jossa tulisi ilmi nuo juoruilut niin ei jäisi mitään selittelyjen varaan. Kertoisin miten pettynyt olen kun saan lukea omia asioitani netistä ja että luottamus on mennyt täysin. Ja välit varmaan menisi..

Mä kirjottelisin kaverisi kanssa, ja yrittäsin tenttailla lisää, tietenkään paljastamatta itseäni. Jossain vaiheessa voisin kyllä laittaa jotain: - Tiedän ap kuka olet jne

Yhteistyössä