mitä tekisitte kyseessä lapset ja niitten isä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palstalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

palstalainen

Vieras
eli lapset on 2 ja 4 vuotiaat. mä en enää kestä tätä tilannetta tässä esimerkkejä
- haukkuu välillä lapsia tyhmäksi varsinki isompaa
- puhuu lasten aikana kuinka 2 osaa paremmin jotain kun 4v
-lapset tulee sunnuntaina takaisin samoissa vaatteissa kun missä perjantaina
- haisee aina niin pahalle kun tulee isältään. että heti vietävä ne suihkuun
-4v ei haluis edes isälleen enää mennä kun kuulemnma isi suuttuu koko ajan

2v lla viime aikoina tulleet möröt hyvin ajankohtaiseksi pelkää liikkua ulkona ja sanoo että mörkö tulee ja vilkuilee pelokkaana taakseen.. kotona ei uskalla liikkua välillä jos mörkö on jossain..

no tänään olin lasten ja niide isän kanssa ulkona ja 2v ei suostunut tulee niin isänsä huusi varo mörkö tulee takaata niin 2 v lähti hirveen pelon huudon kanssa tulemaan... mä olin ihan että WTF

yhdessä vaiheessa 4v aina pylly mustelmilla kun tuli kotiin eikä isä osannut kertoa mistä on tullut..
tässä jotain esimerkkejä mitä mieltä olette tilanteesta? 2v kova isän perään.

provo.

ja annat tosiaan lapset vielä isälleen?
kyllä mä välitän lapsistani sen verran etten veis tollaselle kusipäälle, joka pelottelee eikä ajattele lasten parasta yhtään. mistä luulisist et ne mustelmat on pyllyyn tullut? on saanut aika lujaa läpsiä! :O

[QUOTE="Miranda83";22972197]provo.

kyllä mä välitän lapsistani sen verran etten veis tollaselle kusipäälle, joka pelottelee eikä ajattele lasten parasta yhtään. mistä luulisist et ne mustelmat on pyllyyn tullut? on saanut aika lujaa läpsiä! :O[/QUOTE]

Peesi. Järki käteen ja aika perheneuvolaan.

[QUOTE="Miranda83";22972197]provo.

kyllä mä välitän lapsistani sen verran etten veis tollaselle kusipäälle, joka pelottelee eikä ajattele lasten parasta yhtään. mistä luulisist et ne mustelmat on pyllyyn tullut? on saanut aika lujaa läpsiä! :O[/QUOTE]

ei kuule ole provo... ei ne mustelmat ole lyömisestä vaan näytti kun olis johonki kulmaan tökännyt

Yhteistyössä