En enää oikein tiedä miten suhtautua tähän asiaan.. tätä ihmistä olen pitänyt hyvänä ystävänäni: hän keväällä muutti samalle kadulle jolla minäkin asun, hän ei ole koko tänä aikana tullut käymään meillä, minä olen aina käynyt hänen luonaan. Muistaakseni viimeksi juhannuksen jälkeisellä viikolla..sen jälkeen en hänestä ole mitään kuullut. Olen monta kertaa yrittänyt soittaa ja laittaa viestiä, että josko ennättäisi kahville tai jos mentäisiin käymään jossain, ei vastaa puhelimeen. Olen erittäin pettynyt ja loukkaantunutkin tuosta käytöksestä..näyttää siltä että minun seurani on kelvannut vain sillon kun hänellä on ollut vaikeaa ja tarvinnut jonkun jolle puhua, mutta nyt kun on saanut asiansa kuntoon minä en sitten seuraksi enää kelpaakaan :ashamed:
Kannattaako edes yrittää enää? Mulla ei muita kavereita tällä paikkakunnalla ole, mutta en usko että tämä ihminen enää on vaivanarvoinen..enhän voi väkisinkään tyrkyttää seuraani :'( haluaisin laittaa jonkinlaisen viestin mutta en tiedä mitä siihen kirjoittaisin?
Kannattaako edes yrittää enää? Mulla ei muita kavereita tällä paikkakunnalla ole, mutta en usko että tämä ihminen enää on vaivanarvoinen..enhän voi väkisinkään tyrkyttää seuraani :'( haluaisin laittaa jonkinlaisen viestin mutta en tiedä mitä siihen kirjoittaisin?