mitä tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
mun yhdelle tutulla on 5v poika ja vanhemmat on aikas alkoon meneviä... ja arkisin esim illalla 18-20 aikaan poika otetaan mukaan baariin ja välillä lapsi haetaan päiväkodista haisten kaljalle ja melkein joka päivä otetaan muutama kalja... mitä tekisitte vai antasitte olla? välillä mies ollut lapsen kansa pihalla niin humalassa että hyvä että pystyssä pysyi( Tää tapahtui kesälä)

tekisin ilmoituksen sossuun, sillä valitettavasti niitä pitää olla paljon, että asialle alkaa tapahtua jotain.. lapsiparka.. eikö tarhalla kiinnitetä huomiota kaljalta haiseviin vanhempiin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tekisin ilmoituksen sossuun, sillä valitettavasti niitä pitää olla paljon, että asialle alkaa tapahtua jotain.. lapsiparka.. eikö tarhalla kiinnitetä huomiota kaljalta haiseviin vanhempiin?

ei näköjään.. itse näen ko ihmistä melkein joka päivä ja aina haisee kaljalla ja useimmiten on huppelissa... ja olen myös nöhnyt heidät lapsen kanssa baarissa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paskaa saat kohta niskaan kun palstan täydellisyydet tämän näkevät ja huomaavat ettet ole vielä mitään tehnyt ja uskalsit täältä kysyä neuvoa asiaan?!

*avaa sateenvarjon*

vasta olen asiaan kiinnittänyt huomiota että lapsi on mukana baarissa jne

no joo.. mutta ihmettelen siltikin ettet ole jo kesällä ilmoittanut sossuun.. ja oliko se känninen isä yksin sen lapsen kans siellä ulkona?? ei ketään selväpäistä?? nyt luuri käteen ja sossuun soittamaan! parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Yhteistyössä