Mitä tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tiia"

Vieras
Minulle tuli tänään tälläinen tekstiviesti tuntemattomasta numerosta (paikka vähän muutettu): "Näytit kyllä tosi sexyltä sun piukoissa farkuissa tänään XXX-torilla. Sopii sulle hyvin. Näkemisiin." Joo ja kävin tuolla torilla ja mulla oli ihan normifarkut jalassa. Ja ei oo mikään mieheni jekku, sitä ekaksi epäilin. Vastata en voi, koska tuntemattomasta numerosta.

no voitko tehdä oikein mitään? Mies sai kerran viestin" milloin sauntattas rantasaunassasi hyvän seksin merkeissä?" Eipä oo lähettäjä selvinnyt. (ja todellaki meillä on rantasauna)

[QUOTE="vieras";24715979]no voitko tehdä oikein mitään? Mies sai kerran viestin" milloin sauntattas rantasaunassasi hyvän seksin merkeissä?" Eipä oo lähettäjä selvinnyt. (ja todellaki meillä on rantasauna)[/QUOTE]

No se ny on eri, aika monella on rantasauna. Mutta että tulee viesti ja satun olemaan samassa paikassa...

No mä menin kuiteski vastaamaan tohon ja kysyin kuka oot ja näin ja sitten tuli takas jo härskimpää juttua. Ja väitti nimekseen jonkun jota en tiä, mutta jotain muita juttuja siinä viestis oli oikeeseen tietoon perustuvia. Nyt vaan jotenkin mietittyttää että olikohan joku sekopervo joka lähettelee monille naisille viestejä ja nyt innostu ku kerran vastasin

[QUOTE="Tiia";24715927]Minulle tuli tänään tälläinen tekstiviesti tuntemattomasta numerosta (paikka vähän muutettu): "Näytit kyllä tosi sexyltä sun piukoissa farkuissa tänään XXX-torilla. Sopii sulle hyvin. Näkemisiin." Joo ja kävin tuolla torilla ja mulla oli ihan normifarkut jalassa. Ja ei oo mikään mieheni jekku, sitä ekaksi epäilin. Vastata en voi, koska tuntemattomasta numerosta.[/QUOTE] Saisko tuolta tietoa:
Edea Tekstiviestipalvelu - Edea
Edea 16120 Tekstiviestihaulla löydät vieraan numeron, henkilön nimen, yrityksen nimen tai vaikka osoiteen, aina kun tarvitset, 24 tuntia vuorokaudessa.

Minä laittaisin ihan piruuttani, että tavataanko xxx-torilla huomenna klo 18 ja salasana voisi olla vaikka "kuumat unet" sitte nuuraisin räkäsesti ittekseni, koska en olis menos sinne torille laisinkaan...

Yhteistyössä