Mitä tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras123"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras123"

Vieras
Lyhyesti; olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 14v josta naimisissa 7v. Meillä on kolme lasta, esikoinen 9v, kuopus 2v. Suhteemme 3 ensimmäisen vuoden jälkeen hän petti minua, ihastui toiseen naiseen. Olimme vuoden erillään ja palasimme yhteen miehen aloitteista. Hän oli suuri rakkauteni ja minä hänen ensirakkautensa.

Juttelimme paljon asioista ja hän myönsi tehneensä suuren virheen. Tiesin että hän halusi lapsia kovasti, perhe lapsineen oli hänen unelmansa. Aikaa myöten annoin anteeksi ja tajusin kuinka nuoria olimme tuolloin olleet. Suhteemme lujittui ja aloin odottamaan lasta. Olimme onnemme kukkuloilla,vielä toinen ja kolmas lapsi. Kaikki oli ok. Olihan lapsissa oma työnsä ja arki oli arkista.

Sitten se tapahtui taas, mies petti, ihastui toiseen. Ajatteli varmaan ettei jää kiinni,mutta jäi heti tämän tapahduttua (mies pyysi naiselta puh.numeron ja sanoi vievansä tämän syömään, treffeille). Tietysti perheihmisenä mieheni oli katuvainen eikä halunnut eroa. Rukoilija ja pyyteli anteeksiantoa. Minä en vain pysty. Mietin että luottamusta ei koskaan saa enää takaisin, en vain pysty. En koskaan haluaisi lapsilta perhettä rikkoa,eikä mieskään omien sanojensa mukaan.

Mietteitä, mitä tekisitte?

mitään ei saa tekemättömäksi ja luottamusta voi olla mahdotonta rakentaa. tai sitten se onnistuu. Jos vähänkään ajattelet että voisi olla tulevaisuutta yhdessä,tehkää töitä sen eteen .ammattiapua on saatavilla.
jokatapauksessa ei kannata tehdä mitään päätöksiä mihinkään suuntaan ennenkuin pahin tunnekuohu vähän laantuu. Jaksamista. tiedän tunteesi .valitettavasti.

Ensimmäisen kerran voi hyväsydäminen ihminen antaa anteeksi, toista on jo vaikeampi, ellei mahdotonta. Kuulostaa siltä, että pettäminen/toiseen ihastuminen on jo muotoutunut miehelle käyttäytymismalliksi, josta on vaikea omin voimin irtautua. Jos pystyt, koeta sinnitellä liitossa kunnes lapset ovat vähän isompia, mutta ellei onnistu, niin erotkaa.

Äläkä vain sorru uskomaan että sinua - tai ylipäänsä ketään - saa kohdella noin.

Olen niin vihainen miehelle että tekisi mieleni tehdä noin kun joku ehdotti. Haluaisin vain potkia miehen pellolle mutta lapset rakastavat isäänsä, aivan kuin mieheni heitä. Olen aika napakka nainen ja vielä suht kauniskin, joten sormien läpi tällaisen katselu on vaikeaa. Mitä helvettiä teen? Lasten takia ainoastaan jatkaisin mutta miehen kanssa meidän keskinäiset välit rikkoutuivat lopullisesti. Juoskoon naisissa mutta minun luo on turha tulla itkemään enää.