Mitä töitä pystyis tekemään viikonloppuisin, esim. vain yksi päivä viikossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jossain vanhassa työpaikassasi, jossa sut tunnetaan. Tuttujen kesken on helpompi sopia tällasia yksilöllisiä työaikaratkaisuja. Avoimen haun kautta tuollaisia paikkoja tuskin juuri on tarjolla.

Jos siis jään vakipaikastani hoitovapaalle niin mitähän ne tykkää tämmöisestä? Tai siis, eihän minun ole tietenkään pakko kertoa koko asiasta mutta kuitenkin.. Omaan työhön en voi palata vielä osa-aikaisena, ei viikonlopputöitä enkä pysyisi jutuissa mukana niin vähällä tuntimäärällä.

Nuo tupperwaret ym. myynnin ei ole minun juttu, en ole luonnostani niin sosiaalinen ja myyvä että olisin siinä hyvä.

ite teen ravintola-alan hommia vuokrafirman kautta lähinnä viikonloppukeikkaillen, kun olen vielä hoitovapaalla (ja muutenkin sitten opiskelun ohessa). Töitä riittää ja lisät on hyvät kun homma painottuu öihin ja la-su öistä tietysti tuplatunteja.

Työnantaja voi ymmärtääkseni halutessaan kieltää työnteon hoitovapaan aikana, toisin sanoen perua hoitovapaan koska se on tarkoitettu lasten hoitoa, ei työntekoa varten. Kannattaisi siis kysyä työnantajan kanta asiaan ennen kuin alkaa töitä hakemaan, ettei tule ikäviä yllätyksiä.

Yhteistyössä