Mitä toivoisit joululahjaksi itselle, JOS VOISIT TOIVOA "RAJATTOMASTI" aikuisten oikeesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiiti

Vieras
Tarkoitan tällä sitä että jos olis joku "Joulupukki" jolta vois toimia mitä haluaa aineellista hyvää autoa pienempää, niin mitä toivoisit? Jotain sellaista minkä myös pitäisit (eikä siis niin että myisit ja saisit rahaa...) Eikä nyt tarvi miettiä mitään "kulutushysteriaa" kun ihan mielikuvitustoiveilla mennään...

Itse toivoisin:
- ihania pehmeitä pussilakanoita ja tyynyliinoja - muuten ale juttuja.
- lahjakortteja (hieronta, kampaaja, kosmetologi, siivooja) - en koskaan raski muuten mennä
- jotain nättejä kukkia sisälle - ite ostan vaan yleensä ale-kukkia
- pari mattoa
- jotain naistenlehtiä (koskaan en ite raski tilata)
- rahaa

öh, enkös mä enempää keksi... nojaa ehkä:
-mustan talvitakin - oma jo ikuisuuden vanha
- pehmeät, lämpimät tumput - muuten käytössä mitä lie
- pehmeitä pyyheliinoja - vanhat käytössä kun vielä ehjiä
- ulkomaanmatkan koko perheelle (tulihan se siltä....)

Nyt en keksi muuta, mutta ehkä sitten kun näen muiden toiveet =)
- hiukan jotain -ei lihottavaa- suklaata ja irttareita (paljon)

vaatteita paljon, laadukkaita meikkejä, kenkiä, laukkuja, sisustuskamaa, vuodevaatteita, pyyhkeitä, sohvan, sängyn, ruokapöydän + tuolit, television, stereot, oman asunnon, rahaa hyväntekeväisyyteen, matkalahjakortin ja rahaa matkalle.

Alkuperäinen kirjoittaja hapsie:
vaatteita paljon, laadukkaita meikkejä, kenkiä, laukkuja, sisustuskamaa, vuodevaatteita, pyyhkeitä, sohvan, sängyn, ruokapöydän + tuolit, television, stereot, oman asunnon, rahaa hyväntekeväisyyteen, matkalahjakortin ja rahaa matkalle.

=) muutamassa rivissä aika tehokkaasti kaikkea ihanaa =)

Leivänpaahtimen, paistinpannun, kaksi kattilaa (teflonin ja valurautaisen), kalaveitsen, talvikengät, kolmet suhtkoht ohuet villasukat, joista aina toinen sukka ulottuisi polven alle, sängyn ja uuden patjan ja käydä lasten kanssa ekalla yhteisellä ulkomaanmatkalla joko Lontoossa ystävän luona tai sitten etelän lämmössä. Haluaisin myös ajaa ajokortin, eli autokoulun kustannukset rahana.

-uuden ompelukoneen
-lahjakortin esim: hierontaan, kauneushoitolaan..
-keittiötarvikkeita
-vaatteita, kenkiä, laukkuja jne.
-suklaata
-kuntosalikortti tai joku jumppajuttu
-vauvan :D
-tuoksu
-joku ihana rannekoru vaikkapa

Matka Englantiin ja käyttörahaa myös, sit ois ihan huikea toive eli saada oma hevonen (jos olis mahdollisuus pitää sitä). Oma asunto ja siihen uusi sisustus olis myös oikein kiva saada =)

Makkariin matot ja verhot, ja tietokonekaappi.
Keittiöön verhot ja uudet matot. Sekä mikro ja paistinpannu. Ja hienoja astioita.
Tyttären huoneeseen tv-taso.
Itselle koruja ja ulkoilukengät. Ja trikoopaitoja. Ja oloasuja.
Niin, ja hierontalahjakortti olisi aivan ihana juttu.

Terveyteni. Sairastan vaikeaa masennusta ja taistelu valoon on kova, mutta välillä tuntuu että olen katoamassa pois tästä maailmasta. On kamalaa kun tuntuu että on jo kuollut vaikka ei olekaan. Todella vaikea synnytys (meinasimme kumpikin, lapsi ja minä kuolla) laukaisi tämän.

Haluaisin nähdä lasteni kasvavan ja oikeasti nauttia heistä. Nyt päivät vaan valuu norona hukkaan kun musta on vallannut pääni. Haluan takaisin sen reippaan ja iloisen ihmisen joka oikeasti olen, sen terveyden. Kaikki muu tarpeellinen mulla on jo, lapset ja rakastava&tukeva mies.

Aineellista hyvää ja autoa pienempää? No, muutama salkku täynnä uusia 500 euron seteleitä. Voisin sitten toteuttaa niiden avulla edes jotain aineetonta hyvää.

Yhteistyössä