Mitä tomaattiallergikko laittaa pizzaansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokki

Vieras
Miten tomaatille allerginen tekee pizzansa? Mitä siihen vois laittaa tomaattipyreen/-kastikkeen tilalle? Itse olen pizzaa tekemässä ja pohdin, että tuleeko liian kuivaa, jos siihen ei jauhelihan "lisäksi" laita mitään muuta...

pestoa tai sit pinaatista tulee kans hyvä kastike pohjan päälle: pakastepinaattia pussi (siputtua) paistelen pannulla sipulin ja valkosipulin kanssa, sekaan öljyä ja mustapippuria.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokki:
Miten tomaatille allerginen tekee pizzansa? Mitä siihen vois laittaa tomaattipyreen/-kastikkeen tilalle? Itse olen pizzaa tekemässä ja pohdin, että tuleeko liian kuivaa, jos siihen ei jauhelihan "lisäksi" laita mitään muuta...
Esim. pestoa.

tai sit laitat vaan juustoo, säilykevalkosipulimurkaa jossa öljy mukana ja vaik homejuustoo. pelkillä em. aineksilla on esim. rossossa ollut pannupitsa listalla. toki noihin voi mättää ihan mitä vaan päälle. lisäks vaan kinkut ja ananakset niin avot!

nythän myydään kaupas niitä (apetit, apetina??) muovirasioita, joissa esim. öljyssä fetajuustoa, oliiveja, valkosipulia. sellasesta vaan lusikoit pitsapohjalle ja loput täytteet päälle, namii!

Yhteistyössä