Mitä tukimuotoja perheneuvola tarjoaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meille siis suositeltiin perheneuvolaa liittyen teiniin. Mietin vain että mitä sieltä pitäis osata pyytää kun luulen että täällä ei oma-aloitteisesti tarjota mitään.
Ongelma suurimmalta osalta mun ja teinin välillä. Ja isän paljot poissaolot. Eli mulla ei enää otetta tuohon lapseen. Lapsi sai psykiatrian polilta kuitenkin "terveen paperit" .

Tarjoaa kyyläystä, huostaanottoa, juoruja ;)

Kiitos. Täällä tosin se hyvä puoli että perheneuvola on eri paikkakunnalla mitä ite asutaan. Et voi vähent. noita kyseisiä asioita aika paljon.
En tiedä. Jotenki tuntu et tipahdin tyhjän päälle (jälleen) , kun tuolta psykiatriselta toivotettiin vain hyvää jatkoa. En siis todellakaan toivo että lapsella olisi jotain todettu mutta olisin halunnut selkeämpiä ohjeita jatkon kannalta.
Nyt ohjeet oli että soita perhe neuvolaan jos sille tuntuu.. No joku syy meillä oli tuonne psykiatrisella käyntiinkin eikä ne tuossa arviointi käyntien aikana mihinkään ole muuttuneet.

Tarjoaa kyyläystä, huostaanottoa, juoruja ;)

Tästä tuli mieleeni muutamia vuosia sitten lukemani juttu (olikohan turkulainen tapaus?), jossa teinityttö oli huostaanotettu ja sijoitettu johonkin laitokseen. Tyttö oli kuitenkin karannut ja oli kadoksissa kuukausia.

Veikatkaapa, etsittiinkö tyttöä ja jos etsittiin, kuka etsi? Ketä asia kiinnosti, ketä ei?

Yhteistyössä